• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 28 مهر 1400
کد مطلب : 143418
+
-

مدعی از روز اول

سپاهان نویدکیا برخلاف سال گذشته لیگ را با برد شروع کرد. حالا این تیم با ستاره‌هایش از همین هفته اول چهره مدعی به‌خود گرفته است

مدعی از روز اول

بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با انجام 4بازی آغاز شد اما گل‌های زیادی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در بازی نساجی و فجرسپاسی که با تغییر ساعت به بازی افتتاحیه این فصل بدل شده بود، تیم میزبان با تک‌گل کریم اسلامی به پیروزی رسید تا این بازیکن باتجربه نامش را به‌عنوان نخستین گلزن لیگ21 به ثبت برساند. فجرسپاسی در نخستین بازی‌اش بعد از بازگشت دوباره به لیگ‌برتر نمایش بدی نداشت اما با همان یک گل که در نیمه اول به ثمر رسید بازی را واگذار کرد. به این ترتیب ساکت الهامی که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته نتایج خوبی با نساجی گرفته بود، فصل جدید را هم با پیروزی آغاز کرد. در مشهد دوتیم پدیده و آلومینیوم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم از حضور چند بازیکن اصلی خود محروم بودند. حسین پورحمیدی، محمود قائدرحمتی و سجاد آقایی از آلومینیوم به‌خاطر صادر نشدن کارت بازی‌ نتوانستند به زمین بروند و تیم پدیده هم اجازه استفاده از بازیکنان جدیدش را نداشت و با احتساب امیدهایش فقط توانست 15بازیکن را در لیست قرار دهد. بازی این دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و همزمان در تهران هم پیکان و نفت مسجدسلیمان با همین نتیجه به‌کار خود پایان دادند. در این بازی فراز کمالوند سرمربی جدید نفتی‌ها به‌خاطر شکایت باشگاه سایپا اجازه نشستن روی نیمکت را نداشت اما تیمش یک امتیاز از پیکان گرفت.
اما در آخرین بازی از نخستین روز لیگ برتر، تیم سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل مس رفسنجان قرار گرفت. نیمه اول این بازی با تک‌گل امید نورافکن به سود میزبان تمام شد اما مهم‌ترین حادثه این نیمه اتفاقی بود که برای محمد انصاری رخ داد. مدافع سابق پرسپولیس بعد از مدت‌ها دوری از میادین بالاخره در ترکیب اصلی مس قرار گرفت اما فقط 37دقیقه در زمین دوام آورد و باز هم با مصدومیت از ناحیه زانو زمین را ترک کرد تا حتی نیمکت‌نشین‌های سپاهان هم برای دلداری بالای سر او بروند. سپاهانی‌ها در نیمه دوم هم با قیچی سروش رفیعی به گل رسیدند و در نهایت فصل جدید را با برد 2برصفر آغاز کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که محرم سال گذشته فصل را با شکست 3بریک مقابل گل‌گهر آغاز کرده بود. در آخرین بازی دیروز، مسی‌ها در دقیقه 1+90یک‌پنالتی هم از دست دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید