03
چهار شنبه 28 مهر 1400
شماره 8341
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مقابله با بحران آلودگی قبل از وقوع

گزارش 2
رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جلسه دیروز، نطق خود را که مربوط به معضل آلودگی هوا در پایتخت بود، قرائت کرد و گفت که این پدیده یکی از رهاوردهای توسعه صنعتی، افزایش جمعیت، گسترش شهرنشینی، توسعه حریم شهرها، تردد بی‌قاعده خودروهای شخصی و مصرف بالای سوخت است که به بحرانی‌ترین معضل شهری تبدیل شده و چون کلاف سردرگمی هر روز رشته‌هایش از دست مردم و مسئولان خارج می‌شود.
شهردار تهران با حضور در صحن پارلمان شهری گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌روی مدیریت شهری ارائه داد

فصل تغییر چهره شهر فرارسید

شورا
حدود یک‌ماه‌ونیم از حضور علیرضا زاکانی در خیابان بهشت و پذیرش سکانداری شهرداری تهران از سوی او می‌گذرد؛ از این‌رو شهردار پایتخت دیروز به صحن پارلمان شهری رفت و گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های تدوین‌شده برای روزهای آتی را ارائه داد.

حرکت شهرهای بزرگ کشور به سمت هوشمندسازی

با آغاز به‌کار مدیریت‌های جدید شهری در کلانشهرهای کشور، هوشمندسازی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های کار مطرح شده است. بر همین اساس، تعدادی از مدیران شهری جدید نسبت به اهمیت هوشمند شدن بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأکید کرده‌اند.
آتش‌نشانان توانمند وارد عمل می‌شوند
آتش‌نشانان توانمند وارد عمل می‌شوند
آتش‌نشانی از معدود سازمان‌های شهری است که به جای مازاد نیروی انسانی، با کمبود نیرو‌ روبه‌رو‌ست. آزمون‌های ورودی این سازمان که در دو بخش عملی و علمی اجرا می‌شود، آسان نیست و تنها نیرو‌های توانمند می‌توانند در آن موفق شوند تا بعدا در مراحل عملی از توانایی آنها استفاده شود‌.