• چهار شنبه 28 مهر 1400
  • الأرْبِعَاء 13 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 20

چاقی؛ میراث شوم کرونا

معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: 30درصد دانش‌آموزان ایران اضافه وزن دارند
شیوع کرونا در کنار چالش بزرگی که به‌طور مستقیم برای سلامت عمومی ایجاد کرد، پیامدهای غیرمستقیم بسیاری را در این زمینه به‌دنبال داشت؛ پیامدهایی که این روزها شاید در سایه بزرگی آمارهای مرگ‌ومیر کرونایی به چشم نمی‌آیند، اما ممکن است در آینده نزدیک تبدیل به ابرچالش‌های نظام سلامت شوند.

زیر آوار سرما

در آستانه فصل سرما، مردم زلزله‎زده 5استان خوزستان، چهارمحال‎وبختیاری، کهگیلویه‎وبویراحمد، کرمان و خراسان شمالی چشم‎انتظارند تا سرپناهی داشته باشند.

شهر نیازمند درآمد پایدار است

موضوع درآمدهای پایدار شهرداری‌ها به موضوعی قدیمی و تکراری و بی‌نتیجه تبدیل شده و ایده‌های زیادی هم در مورد آن مطرح شده که هیچ‌کدام عملی نشده است.

محبوب‌ترین سیاستمداران ایران چه کسانی هستند؟

یافته‌های تازه‌ترین نظرسنجی دانشگاه مریلند آمریکا از مردم ایران درباره موضوع‌هایی چون شرایط اقتصادی، کرونا، فساد و ناکارآمدی، سیاستمداران محبوب و منفور، دلایل کاهش مشارکت در انتخابات، رابطه ایران با چین و آمریکا و روسیه و... منتشر شد.
شهردار تهران با حضور در صحن پارلمان شهری گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌روی مدیریت شهری ارائه داد

فصل تغییر چهره شهر فرارسید

حدود یک‌ماه‌ونیم از حضور علیرضا زاکانی در خیابان بهشت و پذیرش سکانداری شهرداری تهران از سوی او می‌گذرد؛ از این‌رو شهردار پایتخت دیروز به صحن پارلمان شهری رفت و گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های تدوین‌شده برای روزهای آتی را ارائه داد.

افتتاح ۳خوابگاه دانشجویی دخترانه درکشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

آغاز ثبت‌نام مسکن دولتی از امروز به ‌مدت یک‌ماه