17
دو شنبه 1 شهریور 1400
شماره 8295
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ کم‌کم دارد کاپیتان می‌شود

هر سال در پرسپولیس و استقلال تمدید قرارداد با بازیکنان آزاد تبدیل به یک پروژه پر استرس می‌شود.
ویژه
لیگ قهرمانان - یک هشتم
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
آیاندا پاتوسی با کسب امتیاز 7.21 از 10بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر در فصل گذشته شد.
یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم صفر تا صد کار را در اختیار داشت و توانست پرسپولیس را به پنجمین قهرمانی پیاپی‌اش برساند. در نتیجه او با هر متر و معیاری یک مربی موفق محسوب می‌شود و حامیان و هواداران خودش را هم دارد. با این حال اینطور نیست که کار یحیی هیچ عیب و ایرادی نداشته باشد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8295

عملیات ۲+۴ در استقلال

در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، با حضور پررنگ فرهاد مجیدی، علاوه بر تمدید قرارداد یزدانی و رضاوند، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده، عارف آقاسی و علیرضا رضایی هم پیراهن آبی پوشیدند. دیروز گفته شد مذاکرات برای جذب اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد هم استارت خورده است
باشگاه استقلال که در 10روز اول نقل‌وانتقالات کاملا بی‌سروصدا پیش می‌رفت و حتی یک خرید رسمی هم انجام نداده بود، از شنبه‌شب این هفته ناگهان دست‌به‌کار شد و یک 24ساعت شلوغ و پرخبر را پشت سر گذاشت.
دوست داریم قائدی بماند

دوست داریم قائدی بماند

آرش رضاوند، هافبک استقلال مدعی است از تیم‌های خارجی هم پیشنهاد داشته اما تصمیم گرفته قراردادش را تمدید کند
آرش رضاوند که قراردادش با استقلال تمام‌شده بود، صبح دیروز به باشگاه رفت تا نخستین بازیکنی باشد که رسما قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند.
مظلوم‌نمایی‌کلوپ
مظلوم‌نمایی‌کلوپ
پاسخ قاطعانه سولسشایر و گواردیولا به انتقادات سرمربی لیورپول در ریخت‌وپاش نقل‌وانتقالاتی
یورگن کلوپ مدتی است مثل دوران اوج مورینیو علیه سایر باشگاه‌ها و مربیان حرف می‌زند و به‌نوعی در کارشان دخالت می‌کند. سرمربی آلمانی لیورپول که خودش زمانی ویرجیل فان‌دایک و آلیسون را به‌عنوان گران‌ترین مدافع و دروازه‌بان تاریخ برای لیورپول خریده بود و خیلی زود رکوردش توسط مگوایر و کپا شکسته شد، حالا به خریدهای منچستر‌یونایتد و سیتی گیر داده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در شنبه فوتبالی اتفاقات زیادی رخ داد و آمار و عددهای بسیاری جابه‌جا شد. این‌ها را بخوانید؛ جالب است، چون به آمار فوتبال بیشتر از آمار اقتصادی می‌توان اعتماد کرد.
عملکرد تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو اهل فن را راضی نکرد. در برنامه‌های رادیویی هم شنیدم مردم راضی نبودند. چرا در توکیو بسکتبالی که دوست داشتیم، ندیدیم؟ از تیم ملی باتجربه که ساختارش 15سال پیش تنظیم شده بود، چه انتظاری می‌رفت و برای حضور در المپیک پاریس توقع‌مان چیست؟
کادر فنی تیم ملی تغییر می‌کند؛ این خبری است که از فدراسیون بسکتبال به بیرون درز کرده است. حتی گفته می‌شود که جایگزین مهران شاهین‌طبع یک مربی ایرانی است؛ مصطفی هاشمی. نتایج تیم ملی در بازی‌های المپیک قابل پیش‌بینی بود؛ 3شکست در بازی با آمریکا، فرانسه و چک، اما عملکردی که تیم در چند‌ماه گذشته داشته، چه در المپیک و چه در پنجره‌های کاپ آسیا قابل دفاع نیست.