17
سه شنبه 12 مرداد 1400
شماره 8283
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ شایعه بود؛ نه؟

48ساعت بعد از پایان لیگ بیستم و قهرمانی پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان در قطر قراردادش را با الاهلی به‌طور رسمی امضا کرد.
ویژه
علی‌ آقامیرزایی هم در بازی‌های المپیک توکیو نتیجه نگرفت و مثل احسان حدادی قول داد در بازی‌های آسیایی جبران کند؛ هرچند با هزینه‌هایی که برای حدادی شده بود همه توقع داشتند او مدال پرتاب دیسک را بگیرد اما کسی از آقامیرزایی و قایقرانی انتظار چندانی نداشت.
تیراندازی ایران با مدال طلای جواد فروغی بازی‌های المپیک توکیو را به پایان برد اما نتایج بقیه تیراندازان تأیید می‌کنند که آنها فراتر از انتظار ظاهر شدند.
تنها فرنگی‌کار باقیمانده ایران که هنوز روی تشک نرفته یعنی محمدرضا گرایی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا و مدال طلای امیدهای جهان در سال2019 امروز در سومین روز از مسابقات کشتی فرنگی در وزن 67کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت.
اتفاق غیرمنتظره جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، کری‌خوانی گسترده بازیکنان این تیم برای استقلال بود.
کشتی‌گیران محمد بنا تا به امروز موفق نبوده‌اند. از 5 کشتی‌گیر او یکی حذف شده، یکی پنجم، 2 نفر امروز برای برنز مسابقه می‌دهند و یک نفر هم تازه استارت می‌زند.
با پایان مسابقات لیگ بیستم فوتبال ایران، حالا مجال مناسب برای بررسی عملکرد حاضران در این رقابت‌ها فراهم شده است.

صبح دل ‌انگیز عصر غم‌ انگیز

دوشنبه برای کشتی فرنگی ایران دو نیمه متفاوت داشت صبح هر 5کشتی را بردیم و عصر هر 3کشتی را باختیم
کشتی فرنگی ایران روز دوشنبه در توکیو یک صبح دل‌انگیز را سپری کرد اما پیروزی‌های متوالی این تیم در مبارزات عصر تکرار نشد.
بازگشت از جهنم

بازگشت از جهنم

6 امتیاز حیاتی عبدی، در ثلث سوم لیگ
یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در یک‌سوم پایانی مسابقات لیگ برای پرسپولیس رخ داد، احیا شدن مهدی عبدی بود. تحول این بازیکن به‌معنای واقعی کلمه باورنکردنی بود. او که پیش‌تر با گلزنی در داربی تهران و نیز گشودن دروازه رقبا در نیمه‌نهایی و فینال آسیا به خوبی کیفیت خودش را نشان داده بود، در نیم‌فصل اول لیگ بیستم وارد افت و رکودی شگفت‌انگیز شد.
مدعی اول؟ همان همیشگی
مدعی اول؟ همان همیشگی
چرا همچنان باید پرسپولیس را بخت نخست قهرمانی در لیگ دانست؟
پرسپولیس پنجمین قهرمانی پیاپی‌اش در لیگ برتر را جشن گرفت و از حالا به بعد پرونده لیگ بیستم بایگانی خواهد شد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

سامبا، آزتک، ماتادور، سامورایی

مسابقات فوتبال که معمولا جزو مظلوم‌ترین ورزش‌های المپیک است، به دور نیمه‌نهایی و جاهای خوبش رسید.

تمدید قرارداد، تمدید قهرمانی

پرسپولیس جمعه‌شب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن گرفت و حالا سرخپوشان تهرانی باید هر چه سریع‌تر خودشان را آماده حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنند.

آماربازی

سجاد شهباززاده علاوه بر کسب عنوان آقای گلی لیگ بیستم، عنوان بهترین بازیکن لیگ را هم با نمره7.49از سایت مرجع متریکا به‌دست آورد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
جام حذفی- نیمه نهایی
لیگ قهرمانان- یک هشتم