21
سه شنبه 12 مرداد 1400
شماره 8283
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ در جست‌و‌جوی قاتل سرایدار

تحقیقات برای رمزگشایی از اسرار قتل سرایدار یک ساختمان مسکونی، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
ویژه
نزدیک به 7‌ماه و شاید هم بیشتر، مدیر و معاونین اجرایی آموزش‌وپرورش مشغول آموزش و عرضه سامانه سیدا بودند ولی هنوز این سامانه ناکارآمد و حتی بیهوده است.
پلیس در تعقیب راننده‌ای است که پس از زیر گرفتن پاکبانی که در خیابان مشغول انجام وظیفه بود گریخت.
اختلافات شخصی باعث شد 3مرد مسلح، جوانی را در داراب ربوده و پس از انتقال به دلگان 15روز او را به گروگان بگیرند اما سرانجام با دخالت پلیس این گروگانگیری با آزادی گروگان به پایان رسید.
رئیس دادگستری شوش از نجات یک محکوم به قتل از چوبه دار پس از 4 سال انتظار اجرای حکم قصاص، خبر داد.
مشاور حقوقی برای به‌دست آوردن خودروی موکلش، دست به جنایت زد

قتل زنی که طلاق نمی‌خواست

مشاور حقوقی زن جوان برای تصرف خودروی او دست به جنایتی هولناک زد اما تاریخ اشتباهی که پای مبایعه نامه نوشت، رازش را فاش کرد.
مرد جنایتکار صحنه قتل همسر و خواهر همسرش را بازسازی کرد

مرد جنایتکار صحنه قتل همسر و خواهر همسرش را بازسازی کرد

مردی که در درگیری با همسرش، او و خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، 5روز پس از جنایت به محل حادثه برگردانده شد تا صحنه قتل را بازسازی کند.
پاسخ مسئولان/ آسفالت و لکه‌گیری میدان تره‌بار مرکزی، مطابق برنامه انجام می‌شود
روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین، میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «لزوم توجه به آسفالت و روشنایی میدان مرکزی میوه و تره‌بار» در ستون با مردم روز 7تیرماه پاسخ داده است: لکه‌گیری و آسفالت میدان مرکزی میوه و تره‌بار طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود. 1- طبق برنامه مدون و زمانبندی‌شده هرسال در دو نوبت اقدام به لکه‌گیری و ترمیم آسفالت میدان مرکزی میوه و تره‌بار می‌شود اما به دلایلی، نظیر حجم بسیار بالای تردد خودروهای سنگن و سبک به‌صورت شبانه‌روزی و تولید مقادیر زیادی شیرابه در این میدان، روکش آسفالت این مجموعه مجدد دچار آسیب و تخریب می‌شود.