17
دو شنبه 21 تیر 1400
شماره 8267
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ شاباش یادتان نرود

ستاره تیم ساحلی‌بازان جوان ایران که برای نخستین بار قهرمان آسیا شد، جوانی سیه‌چرده به‌نام ابوالحسن خاکی‌زاده است. این بازیکن با 198سانتی‌متر قد و 19سال سن، از روستای بند تیاب در حومه شهر زیبای میناب در استان هرمزگان به والیبال ایران معرفی شده است.
ویژه
بعد از حمایت یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از بوژیدار رادوشوویچ قرار است او برای حل مشکلش به ایران بازگردد.
بدهی‌های باشگاه استقلال به شیخ‌دیاباته این باشگاه را به دردسر انداخت. تا زمانی که استقلال با این بازیکن تسویه‌حساب نکند، نمی‌تواند بازیکن جذب کند.
فدراسیون جهانی تکواندو به اعتراض ایران جواب منفی داد؛ رنکینگ میرهاشم حسینی، تکواندوکار المپیکی تغییر نمی‌کند.هفته پیش در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی حسینی در رنکینگ 6بود و در جدول بازی‌های المپیک کار دشواری نداشت اما با کسر 20امتیاز او به رنک 8 سقوط کرد. با این سقوط کار سختی در انتظارش است.
در آغاز هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، هر دو تیم پرسپولیس و استقلال با نتایج مشابه 2بر صفر برابر آلومینیوم اراک و سایپا به پیروزی دست یافتند.

شبی که مسی ملی شد

با قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا، فوق‌ستاره فوتبال جهان سرانجام توانست یک جام با تیم ملی بگیرد
مسی و مسِی‌فن‌ها به آرزوی دیرین‌شان رسیدند. ستاره آرژانتینی که برای ساکت‌کردن منتقدانش به یک جام ملی نیاز داشت، توانست در چهارمین فینال عمرش یک جام‌جهانی2014 و 3کوپا یک جام بگیرد.
یک جام و 2 قهرمان

یک جام و 2 قهرمان

در تاریخ لیگ‌برتر هر تیمی در این مقطع به اندازه پرسپولیس و سپاهان امتیاز داشته، قهرمان شده اما رقابت نفسگیر امسال یکی از 2 تیم را از جام گرفتن محروم می‌کند
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر روز شنبه با 5بازی آغاز شد و اگرچه 3مسابقه از این هفته باقی مانده اما تمام تیم‌های بالای جدول بازی خودشان را برگزار کردند و تکلیف مدعیان قهرمانی برای این هفته مشخص شد.
اتهام عجیب فراز به دروازه‌بان
فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از شکست تیمش در برابر استقلال جملات عجیبی را در گفت‌وگو با خبرنگاران به زبان آورد.
11روز دیگر بازی‌های المپیک آغاز می‌شود و مثل همه دوره‌ها پرامیدترین نفرات ایران برای کسب مدال در توکیو، کشتی‌گیران آزادکار هستند. آزادکاران از 13مرداد‌ماه روی تشک می‌روند، حسن یزدانی، قهرمان طلایی ایران در المپیک ریو نخستین کشتی‌گیری است که در توکیو مبارزه می‌کند.

آماربازی

هر 3تیم صدر جدول این هفته رقبای خود را شکست دادند و به 3امتیاز رسیدند.

نکته بازی/ از رقابت نمی‌توان فرار کرد

علیرضا بیرانوند که از نیمکت‌نشینی در آنتورپ کلافه شده بود، سرانجام تصمیمش را گرفت و به‌صورت قرضی راهی بواویشتا در لیگ پرتغال شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8267