21
دو شنبه 21 تیر 1400
شماره 8267
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ برق که آمد دختر 6ساله جان باخت

دختری 6ساله وقتی برق منطقه‌شان قطع شد به همراه کودکان همسایه برای بازی به پشت بام رفت و درحالی‌که به کولر تکیه داده بود برق وصل شد و همین اتفاق مرگ او را رقم زد.
ویژه
چند‌ماه قبل یکی از مسئولان ارشد اعلام کرد که به جاماندگان سهام عدالت به‌خصوص بازنشستگانی که این سهام را نگرفته‌اند سهام عدالت می‌دهیم و بعدتر اعلام کردند که واگذاری سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شد.
خارجی
مینی‌بوس مهاجرانی که از طریق مرز ایران خود را به ترکیه رسانده و قصد رفتن به اروپا را داشتند در دره‌ای در شهر وان ترکیه سقوط کرد و منفجر شد. در این حادثه 12نفر کشته شدند که یکی از آنها یک قاچاقچی انسان و بقیه مهاجران غیرقانونی بودند.
مادری که دچار افسردگی پس از زایمان شده بود، جان نوزادش را گرفت

فراموشی عجیب مادر پس از قتل نوزاد یک‌روزه‌

دادسرا
مادری که از افسردگی پس از زایمان رنج می‌برد، نوزادش را از تراس خانه به بیرون پرتاب کرد و تا زمانی که همسایه‌ها درِ خانه او را نزده بودند، متوجه مرگ دخترش نشده بود.
سرقت میلیاردی از آزمایشگاه مدرسه

سرقت میلیاردی از آزمایشگاه مدرسه

​​​​​​​5سارق که به آزمایشگاه اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز در استان فارس دستبرد زده بودند تنها چند ساعت پس از سرقت دستگیر شدند.
انتخاب رشته ارشد پشت سد محدودیت‌ها
انتخاب رشته ارشد پشت سد محدودیت‌ها
رؤسای دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با همشهری نسبت به لغو پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد از رشته‌های مختلف واکنش نشان دادند
در حالی ‌که فقط حدود یک‌ماه تا انتشار دفترچه آزمون کارشناسی‌ارشد 1401باقی مانده است، شورای سنجش و پذیرش دانشجو به ریاست منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یک تغییر بنیادین در زمینه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد از سال1401 دست زده که بر اساس آن قرار است فقط پذیرش دانشجو در کارشناسی‌ارشد هر رشته تنها از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته‌های مرتبط با آن صورت گیرد و دیگر پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی‌ارشد در همه رشته‌ها از بین همه داوطلبان و صرف‌نظر از رشته تحصیلی در دوره کارشناسی صورت نپذیرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «لزوم تعبیه جایگاه قرارگیری جراید در مترو» در ستون با مردم روز 27خرداد پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر و قدردانی از این مسافرمحترم به‌خاطر توجه و دقت نظر به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شرکت، به اطلاع می‌رساند درخصوص تعبیه جایگاه قرارگیری جراید در مترو، خوشبختانه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شده و طرح مورد نظر به‌زودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.