08
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
شماره 7928
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کرونا قیمت سردار آزمون را نصف کرد. این خبری است که سایت اسپرت روسیه منتشر کرده و مدعی شده قیمت سردار از 30‌میلیون یورو به 15‌میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.
پست مشترک بازیکنان استقلال علیه مدیرعامل باشگاه و البته شخص وزیر ورزش، طبیعتا نمی‌تواند بدون هماهنگی با فرهاد مجیدی ارسال شده باشد.

نه قرمز، نه آبی؛ فقط سیاه

آیا واقعا وزارت ورزش از پرسپولیس حمایت می‌کند؟ از استقلال چطور؟
در استقلال جنگ علنی شد. بازیکنان این تیم یکشنبه‌شب با انتشار یک پست مشترک در صفحات اینستاگرامی‌شان ضمن اعتراض به مدیریت احمد سعادتمند، وزارت ورزش را مسئول شرایط نابسامان این باشگاه دانستند.

پرحاشیه‌ترین شاگرد مکتب پاس

سریال خاطره‌بازی‌های همشهری با عکس‌های قدیمی فرشاد عباسی، در این قسمت به مهرداد میناوند رسیده‌ است که در دوران خودش بازیکن جالب و خبرسازی بود.
انتقاد وارد نیست
چگونه حضور سیرالئون در جام باشگاه‌های جهان فراموش شد؟
این روزها بحث میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در کشورمان مطرح شده و گویا این پیکارها قرار است به میزبانی همدان و سنندج برگزار شود، اما برگزاری این مسابقات این روزها تبدیل به چالشی برای اهالی کشتی شده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سعید رمضانی که همین چند‌ ماه پیش تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت، روز گذشته از مدیریت جدید باشگاه پست گرفت!
مدیران باشگاه الشحانیه در تلاش هستند تا قرارداد رامین رضاییان، مدافع ایرانی خود را تمدید کنند.
درست در روزهایی که اینستاگرام صفحه خواننده زیرزمینی حمله‌کننده به علی کریمی را به دلایل اخلاقی مسدود کرده، لوکاس پودولسکی با انتشار تصویری از خودش در کنار کریمی به ستایش از این فوتبالیست بازنشسته ایرانی پرداخته است.