15
پنج شنبه 28 فروردین 1399
شماره 7918
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حتما به این موضوع برخورد کرده‌اید که عضو یک کانال پربازدید یا دنبال‌کننده یک صفحه پرفالوئر بوده‌اید اما ناگهان دیده‌اید که محتوای آن تغییر کرده و به صفحه یا کانالی تبلیغاتی تبدیل شده است.
احمد سعادتمند در روزهای آغازین مدیرعاملی استقلال، تور دیدار با پیشکسوتان راه انداخته که اقدام پسندیده‌ای است.
ایگور کولاکوویچ هنوز طبق قرارداد، خودش را سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌داند.
بخش زیادی از گفت‌وگوی وریا غفوری با اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال بیش از آنکه یک گفت‌وگوی جدی باشد، سرگرم‌کننده بود. با وجود این کاپیتان استقلال لابه‌لای مرور خاطراتش و صحبت‌کردن درباره بهترین گل‌هایی که زده و بدترین پنالتی‌هایی که خراب کرده، چند حرف مهم زد:
جدول‌اعداد | 3627
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 7918

تو کی‌روش نبودی آقای برانکو!

2مربی مفید و مؤثر، با 2سیستم رفتاری متفاوت
افشای جزئیات واریز بخش قابل توجهی از پاداش صعود ایران به جام‌جهانی به‌حساب کارلوس کی‌روش، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تولد یک جادوگر

عکس‌نوشت قبلی، داستان ستاره شدن فرهاد مجیدی بود و این شماره، داستان جادوگر شدن علی کریمی. شماره8 محبوب پرسپولیسی‌ها سال77 درحالی به این تیم آمد که پیش از آن در تیم فتح درخشیده بود و اسمش را تاحدودی بر سر زبان‌ها انداخته بود.
الهامی: آرزویم قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر است
الهامی: آرزویم قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر است
دروغ است؛ با هیچ ستاره‌ای مذاکره نکرده‌ایم
در روزهایی که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری منتظرند تا سازمان لیگ تکلیف آینده لیگ نوزدهم را روشن کند، باشگاه تراکتورسازی با سرمربی‌اش برای فصل آینده به توافق رسیده و قرارداد او را تمدید کرده است.
معاون سابق باشگاه استقلال با وجود اینکه ماه‌هاست از این باشگاه رفته اما هرازگاهی می‌بینیم و می‌شنویم که در فضای رسانه‌ای و مجازی درباره عملکرد او در زمان حضورش در استقلال انتقاد و بحث می‌شود. او در ماجرای آخرین مذاکره آبی‌ها برای راضی‌کردن استراماچونی در قطر هم حضور داشت که در نهایت به نتیجه نرسید. با او درباره چرایی جدایی سرمربی موفق استقلال و جزئیات آنچه در قطر گذشت صحبت کرده‌ایم.

تکذیب شایعه مربیگری شجاعی

سرپرست تراکتور شایعه مربیگری مسعود شجاعی را تکذیب کرد. در فضای مجازی خبری منتشر شده بود که کاپیتان تیم ملی در پایان فصل جاری لیگ برتر به پیشنهاد زنوزی، مالک تراکتور از دنیای بازیکنی فوتبال خداحافظی می‌کند و در کادر فنی سرخپوشان تبریزی مشغول به‌کار خواهد شد.

لیگ یک بعد از ‌ماه رمضان

سازمان لیگ در تلاش است تا مجوز برگزاری تمرین باشگاه‌ها را از پانزدهم اردیبهشت‌ماه بگیرد تا بتواند از اوایل خردادماه بازی‌ها را آغاز کند.