13
دو شنبه 12 آذر 1397
شماره 7542
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چمن آزادی مریض است!

آنطور که کارلوس کی‌روش تشخیص داده چمن ورزشگاه آلوده به یک باکتری شده و باید زود درمان شود.
ویژه
گویا آنتونی استوکس با تراکتورسازی به آخر خط رسیده است.
فردا روز خاصی برای محسن مسلمان است؛ روزی که او بار دیگر می‌تواند در ورزشگاه آزادی، در حضور برانکو ایوانکوویچ، فیکس باشد و بازی کند.
قرعه‌کشی مرحله انتخابی یورو2020 دیروز برگزار شد
تیم‌های بسکتبال ایران و فیلیپین امروز بازی حساسی دارند. ایران با پیروزی در این بازی می‌تواند صعودش را به جام جهانی قطعی کند
شرایط کادرفنی تیم ملی خیلی عجیب است. خود استاد کی‌روش که یا نیست یا دارد دعوا می‌کند، دستیارانش هم معلوم نیست با خودشان چند چند هستند.
شادی‌های بعد از گل معمولا دردسر درست می‌کند. شادی بعد از گل مورینیو به‌خاطر گل ثانیه‌های پایانی فلاینی به یانگ‌بویز انتقاداتی را متوجه سرمربی منچستر کرد.

فوتبال برای زندگی

تیتر یک
ستاره های محبوب ترین ورزش جهان در فعالیت های انسان دوستانه فعالند ،برخی موسسه های خیریه بزرگی دارند حتی گاهی درگیر گرفتاری های حقوقی می شوند؛ شبیه اتفاقی که برای علی دایی در ایران رخ داده است.
امپراتور در هزارتو

امپراتور در هزارتو

نگاهی به تقابل‌های جذاب افشین قطبی در لیگ برتر هجدهم. هواداران پرسپولیس هرگز تصور نمی‌کردند روزی از راه برسد که افشین قطبی به‌عنوان سرمربی در مقابل آنها قرار بگیرد.
حسینی: برانکو هم بیاید برنمی‌گردم
حسینی: برانکو هم بیاید برنمی‌گردم
کاپیتان پرسپولیس در کنفرانس خداحافظی از بازی‌های ملی از کی‌روش قدردانی کرد اما ماجرای قرارداد شبانه با استقلال را کذب خواند.
در مورد آقا و خانم پادوانی که وقارشان غافلگیرمان کرد. لئوناردو پادوانی یکی از آنهاست که «فوتبال» شرمنده‌اش شد. زمینی که قرار بود شادی و هیجان ببخشد، یک پسر دوست‌داشتنی و مهمان خارجی ما در این سرزمین را زمینگیر کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
روسای هیأت کشتی در نامه‎‌ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان تهدید کردند که اگر به‌دلیل بازنشستگی کنار گذاشته شوند فدراسیون کشتی تعلیق خواهد شد.
نگاهی به عجیب‌ترین کل‌کل‌های هواداران فوتبال در ایران