• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 12 آذر 1397
کد مطلب : 39542
+
-

روسای بازنشسته کشتی: برویم تعلیق می‌شویم!

روسای هیأت کشتی در نامه‎‌ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان تهدید کردند که اگر به‌دلیل بازنشستگی کنار گذاشته شوند فدراسیون کشتی تعلیق خواهد شد. برخی از روسای هیأت که غالبا بازنشسته هستند مدعی شده‌اند که طبق اساسنامه فدراسیون کشتی روسای هیأت‌ها شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شوند.
  خطر تعلیق 
محمدرضا داورزنی- معاون وزیر ورزش و جوانان- چندی پیش روسای هیأت‌های ورزشی را هم مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی دانسته بود و اعلام کرده بود آنها باید از سمت خود کناره‌گیری کنند. روسای هیأت کشتی که غالبا بازنشسته هستند معتقدند طبق اساسنامه فدراسیون کشتی که به تایید اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین‌المللی المپیک رسیده است فدراسیون کشتی دولتی یا دستگاه اجرایی تلقی نمی‌شود و برکناری آنها دخالت در امور فدراسیون قلمداد می‌شود که با محرومیت فدراسیون کشتی از طرف نهادهای بین‌المللی همراه خواهد بود. این نامه‌نگاری‌ها گواه این است تغییرات اساسی در فدراسیون نخواهیم داشت و اگر تغییراتی صورت گیرد اتحادیه جهانی خیلی زود باخبر خواهد شد! این بدان معناست که مجمع طبق روال گذشته تشکیل خواهد شد تا رئیس فدراسیون را برای 4سال آینده انتخاب کند.
  بنی‌تمیم: حضورم در انتخابات قطعی نیست
حمید بنی‌تمیم- سرپرست فدراسیون کشتی که فعلا وظیفه رتق و فتق امور را برعهده دارد از شانس بیشتری برای کسب صندلی ریاست برخوردار است. او در دوره اول ریاست فدراسیون رسول خادم به‌عنوان دبیر فدراسیون کشتی انتخاب شد و در دوره دوم به سمت نایب‌رئیسی رسید.بنی‌تمیم درباره حضورش در انتخابات فدراسیون کشتی به ایسنا گفت:«هنوز حضورم در انتخابات قطعی نشده است. اگر قرار باشد بزرگان کشتی وارد کارزار انتخابات شوند شاید من در حضور آنها در انتهای صف هم قرار نگیرم. کشتی بزرگان زیادی دارد و شاید نوبت به من نرسد». بنی‌تمیم همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات گفت: «صحبت‌هایی را با اسبقیان و داورزنی در همین رابطه داشتم و هیچ مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.به احتمال فراوان آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون نیز طی روزهای آینده و در همین ماه آذر انجام خواهد شد تا بلافاصله پس از طی مراحل اداری مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شود».

این خبر را به اشتراک بگذارید