• دو شنبه 12 آذر 1397
  • الإثْنَيْن 24 ربیع الاول 1440
  • 2018 Dec 03

چراغ نیشکر هفت‌تپه روشن شد

کارگران خوزستانی برای ادامه فعالیت با کارفرما به توافق رسیدند
فعلا غائله نیشکر هفت‌تپه خاتمه یافته و کارگران با دریافت 2‌ماه از حقوق معوقه خود و به‌دنبال تغییر مدیرعامل شرکت دوباره سر کار حاضر شده‌اند و چرخ کارخانه دوباره راه افتاده و چراغ تولید روشن شده است، اما هنوز استخوان این جراحت لای زخم مانده و دورنمایی برای علاج واقعی درد این شرکت بحران‌زده وجود ندارد.
2 روایت از زندگی 2 خانواده معلول در شهرک امید کهریزک

خانه کوچک خوشبختی

برگ‌های سبزرنگ سیرهای باغچه کوچک نرگس خانم حالا دیگر از دل خاک زده‌اند بیرون

دهاتی دوس‌داشتنی

2بار با مرحوم کیومرث صابری مصاحبه کردم. یکی از آنها جدی بود و دیگری متفاوت با مصاحبه‌های معمولی. کیومرث صابری را مردم با نام «گل آقا» می‌شناختند که طنزهای سترگش در روزنامه اطلاعات محبوب خاص و عام بود.

وزیر کشور، شهرداری تهران و کمیسیون هشتم دولت

اخیرا در شبکه‌های مجازی، اظهار نظر وزیر کشور در باب عدم اهتمام شهردار تهران، در تهیه اسناد و پیش‌نویس مصوبات کمیسیون خاص امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای دولت منتشر شد و برخی با سوگیری آن را به ناکارآمدی شهردار سابق تهران- آقای افشانی - مرتبط کردند.

سیاستمدار خوب سیاستمدار بد

افلاطون در کتاب جمهور خود در توصیف مهم‌ترین تفاوت یک سیاستمدار خوب از یک سیاستمدار بد بر ترجیح مفهوم مصلحت عمومی در برابر منافع شخصی تأکید و اعتقاد دارد مهم‌ترین شاخصه مدینه فاضله این است که سیاستمدارش منافع و مصلحت کشور را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهد.

الگوی چین برای اینترنت ایران

رأی‌گیری درباره فوریت طرح پیام‌رسان‌های داخلی در مجلس در روز گذشته در کنار سخنان جدید ابوالحسن فیروز‌آبادی

تلخ شد قند خاک شد لبخند

هفته‌نامه مهر برای کسانی که در سال‌های میانی دهه70 سال‌های نوجوانی و جوانی خود را می‌گذراندند، دریچه آشنایی با دنیای مطبوعات بود.
پرکردن جای خالی کدام بازنشسته‌ها دشوار است؟

مدیران کلیدی جایگزین ندارند

ورود مدیران جوان به عرصه‌های مختلف اداری و اجرایی کشور یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که سال‌های سال در مجلس تنها از کمیسیونی به کمسیون دیگر می‌رفت و عزمی برای تبدیل آن به قانون وجود نداشت. پس از آغاز به‌کار مجلس دهم این طرح در قالب یک‌فوریت در دستور کار قرار گرفت.