13
سه شنبه 29 آبان 1397
شماره 7532
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دعوا تمام شد حالا فقط فوتبال

تیتر یک
«کی‌روش - برانکو»؛ این دوقطبی حاشیه‌ساز مدت زیادی است تمامی اتفاقات فوتبال ایران را تحت‌تأثیر قرار داده و اغلب اوقات تمامی اتفاقات و اخبار مهم فوتبال ایران در گردوغبار حاصل از این درگیری اصلا دیده نشده و یا خیلی زود به فراموشی سپرده شده است.
ویژه
در مورد طعنه پولادی به طارمی؛ حداقل شما یکی نه.
کسر 6امتیاز و محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالات اوضاع آشفته آبی‌های اهواز را پیچیده‌تر می‌کند.
در پایان بازی‌های هفته سیزدهم لیگ دسته یک، شاهین بوشهر با 23 امتیاز، خود را صدرنشین جدید مسابقات معرفی کرد.
گفته می‌شود دیوان عدالت اداری با توجه به بازنشستگی رئیس فدراسیون والیبال بعد از 28سال کار و داشتن 5سال اضافه‌کاری به‌خاطر ایثارگری، موافقتش را با ماندن او اعلام کرده است
ترکیب تیم وینفرد شفر در نیم‌فصل دوم لیگ چگونه خواهد بود؟
درباره انگولو کانته که خاکی‌ترین ورزشکار تاریخ است. انگولو کانته آدم خاصی است. برخی او را دوست‌داشتنی‌ترین بازیکن فوتبال می‌دانند به دلایل مختلف.

تاج : هرچه قانون بگوید

رئیس فدراسیون فوتبال دیروز تاکیدکرد که به قانون تمکین می‌کند، با این‌حال انتشار بخش‌هایی از گفت‌و‌گوی فردوسی‌پور با رئیس فیفا موضع‌گیری نمایندگان مجلس را به دنبال داشت
دیگ AFC برای ما نمی‌جوشد

دیگ AFC برای ما نمی‌جوشد

از حذف عجیب علیرضا بیرانوند تا ماجرای عربستان و سهمیه لیگ قهرمانان. در شرایطی که روز یکشنبه سایت گل عربی مدعی شده بود علیرضا بیرانوند یکی از 3 نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال2018 لقب گرفته، دیروز با اعلام رسمی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد این خبر صحت نداشته
وزارت ورزش سکان کشتی را به‌دست گرفت
وزارت ورزش سکان کشتی را به‌دست گرفت
نقش وزارت ورزش در فدراسیون کشتی که به‌واسطه حضور رسول خادم، کمرنگ شده بود، ظاهرا حالا بیشتر از گذشته شده است.
قانون منع فعالیت بازنشستگان در پست‌های دولتی به‌زودی هیأت مدیره استقلال را هم دچار تغییرات خواهد کرد. مجمع باشگاه استقلال طی روزهای آینده برگزار و اعضای جدید هیأت‌مدیره این باشگاه معرفی خواهند شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
محمد رویانیان یکی از جنجالی‌ترین مدیران پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده؛ مدیری که با توپ پر به این باشگاه آمد و یکی از کهکشانی‌ترین تیم‌های تاریخ قرمز‌ها را بست اما بدون کسب افتخاری مهم از جمع قرمز‌ها جدا شد.
روز یکشنبه بیشتر خبرگزاری های داخلی و سایت های ورزشی خبر دادند که نام علیرضا بیرانوند در لیست نهایی و سه نفره نامزدهای توپ طلای آسیاست.
تیم ملی در جست‌وجوی یک پیروزی خفیف دیگر