13
شنبه 21 مهر 1397
شماره 7502
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
این روزها همه در فوتبال ایران طوری در مورد چگونگی برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا حرف می‌زنند که انگار پرسپولیس به‌طور قطعی راهی این مرحله شده است.
در روزهایی که پرسپولیس به‌شدت به آرامش نیاز دارد، شایعات عجیبی اطراف این تیم ایجاد می‌شود
طارق همام گرامی که در سفر به عراق برای تیم باشگاهی سابقش بازی کرده و حسابی جنجال راه انداخته، به همین مقدار کفایت نکرده ...
فدراسیون بوکس در حال رایزنی برای عبور از آماتوری به حرفه‌ای‌شدن است، چقدر این مسئله می‌تواند به بوکس ایران کمک کند؟
هافبک عراقی پرسپولیس در مسابقه دوستانه با آرژانتین درحالی در زمین بازی حاضر شد که ساعتی قبل مادرش را از دست داده بود
نگاهی به گرفتاری‌های بی پایان پرسپولیس و برانکو در آستانه بازی برگشت با السد. همه می‌دانند که پرسپولیس به‌خاطر یک سال محرومیت از جذب بازیکن با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده است.

ورود زنان به 2 ورزشگاه در یک روز

دیروز 2 زن اجازه پیدا کردند که تمرینات تیم ملی در ورزشگاه آزادی را از نزدیک ببینند. همزمان در ورزشگاه غدیر هم چند زن به تماشای داربی نوجوانان نشستند
بازگشت به میلان

بازگشت به میلان

زلاتان ایبراهیموویچ با مصدومیتی که در منچستر گریبانگیرش شد به نظر می‌رسید دوران فوتبالش به پایان رسیده اما او در آمریکا نشان داد هنوز تمام نشده است. چندی پیش یک گل آکروباتیک دیگر زد و دوباره رجزخوانی را آغاز کرد.
من «خارجی» هستم!
من «خارجی» هستم!
هافبک عراقی استقلال و گمشده بزرگی به نام حرفه‌ای‌گری. همام طارق به‌دلیل مصدومیت، هر دو مسابقه استقلال با نفت مسجدسلیمان را از دست داد اما به‌جای ادامه مداوا زیرنظر کادر پزشکی باشگاه، به عراق سفر کرد...
محرومیت پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات و جداشدن چند ستاره از جمع سرخپوشان باعث شد کسی تصور نکند که برانکو بتواند از پرسپولیس تیمی مدعی بسازد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
گفته می‌شود یکی از آخرین ناراحتی‌های بهرام شفیع تصمیم مدیران صداوسیما برای تغییر در برنامه قدیمی «ورزش‌و مردم» بوده است
خبرنگار می‌پرسد: «راست است که رامین رضاییان به پرسپولیس بر می‌گردد؟» و برانکو جواب می‌دهد: «برای دفاع راست، مهدی شیری را خریده‌ایم عزیزم!»
کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو هیچ کدام مسئولیت ماجرای مارال مردانی را نمی‌پذیرند و با هم در حال جنگ لفظی هستند