12
پنج شنبه 3 اسفند 1396
شماره 7328
باشگاه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خنده بیجا در جشنواره

عرض شناور
هیچ‌کس نگفته نخندید! حتی برادر ارزشی‌مان جناب ارسطو نیز در تعریف انسان، روی یکی از خصوصیات او انگشت گذاشته و آدمی را بلانسبت شما «حیوان ضاحک» نامیده است؛ حیوانی که می‌خندد.
ویژه
بیل گیتس که بدون‌شک باید او را یکی از مؤثرترین مردان قرن اخیر دانست، در بخشی از سخنرانی خود در جلسه اهدای دکترای افتخاری از دانشگاه هاروارد- دانشگاهی که زمانی دانشجوی آن بود ولی درسش را نیمه‌کاره رها کرد- گفت: «یکی از خاطره انگیزترین لحظه‌های من در دانشگاه هاروارد به زمانی بازمی‌گردد که از خوابگاه دانشجویی به یک شرکت در مکزیکو زنگ زدم که به‌تازگی شروع به ساخت نخستین کامپیوترهای شخصی جهان کرده بود.
روبه‌رو
یک اتفاق ساده در هند به جامعه‌شناسان نشان داد که هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست! در یک روستای فقیر ِ هند همه زن‌ها دور تنها شیر آب موجود جمع می‌شدند.

در باب خانه تکانی

خانه تکانی
بفرمایید این هم صحنه‌ای از مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ که ورزشکاران اسنوبورد جوری کله معلق شده‌اند که کله معلق‌های پیش از آنها سوءتفاهم بوده.
PDF باشگاه
کوتاه باشگاه
موش‌ها خیلی که از ما دور نیستند، همین پایین، خیلی نزدیک ما زندگی ‌می‌کنند و مفت و مجانی و بدون اینکه مالیات بدهند از امکانات شهری استفاده کرده و حالش را می‌برند.