۲
پنج شنبه 3 اسفند 1396
شماره 7328
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رمزگشایی از پشت پرده گلستان در بهارستان

گزارش
جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی با شورای تأمین استان تهران و نمایندگان شورای امنیت کشور، نشست غیرعلنی مجلس و جلسه فوق العاده کمیسیون قضایی برای بررسی ابعاد حادثه، نشست‌های پیاپی‌ای بودند که نمایندگان برای بررسی ابعاد مختلف ناآرامی‌های گلستان هفتم خیابان پاسداران در دستور کار داشتند.
ویژه
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: سکوت در قبال جنایات تأسف‌آور آل‌سلمان، شراکت در نسل کشی و انهدام زیرساخت‌های این کشور است.
براساس مصوبه روز گذشته، حقوق مسئولان دستگاه اجرایی و همچنین نمایندگان مجلس در سال ۹۷ افزایش نمی‌یابد.
محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی سؤال علی مطهری، نماینده مردم تهران درباره علت تداوم حصر را اعلام وصول کرد.
رئیس‌جمهور: رفتارهای خشونت‌آمیز از طرف هر گروهی را به‌شدت محکوم می‌کنیم و برخوردهای خشونت‌آمیز و اهانت به پلیس را که حافظ نظم و امنیت جامعه است به‌هیچ‌وجه تحمل نمی‌کنیم.
تحلیل سیاستمداران از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتقاد از دستگاه‌ها

ضمانت انتقاد

سیاست داخلی
محبیان: راه انتقاد از انتقام جداست/ ناصری: آزادی بیان و پس از بیان را به رسمیت بشناسیم/ مصباحی مقدم: کسی که انتقاد می‌کند متهم نیست/ اکرمی: دستگاه‌ها ایرادات خود را بپذیرند
دیپلماسی
آخرین‌ماه سال برای دستگاه دیپلماسی با ترافیک رفت‌وآمدهای اروپایی‌ها همراه است؛ سفرهایی که در عین پیوند با موضوعاتی مثل توافق هسته‌ای و تحولات منطقه‌ای به مأموریت اقتصادی دستگاه دیپلماسی گره خورده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
جمعی از نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی «اعاده اموال نامشروع مسئولان» را تهیه کردند.
سید‌عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز در لندن میهمان همتای انگلیسی خود است تا دور جدیدی از گفت‌وگوهای سیاسی با این کشور را انجام دهد.
مقاومت شبکه رانتی مقابل شهردار/ تهران 15 هزار کودک کار دارد/ تهران، قربانی توسعه ناپایدار/ چالش تاکسی آنلاین/