13
یکشنبه 27 خرداد 1397
شماره 7407
ایرانشهر
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ارزشمندترین بافت تاریخی بیشترین بافت فرسوده

یادداشت
تاریخ هر سرزمینی، نماد هویت و پاسخ به پرسش چیستم و کیستم مردمان آن محسوب می‌شود. ملتی که به تاریخ بی‌توجهی کند اساسا به هویت خود بی‌اعتناست و ‌باید در ماهیت وجودی‌اش تشکیک کند.
ویژه
نزدیک به 60سال است که آنتونی هاپکینز مشغول نقش‌بازی‌کردن است؛ بر صحنه تئاتر، مقابل دوربین سینما یا در قاب تلویزیون.
بازیگر کهنه‌کار اهل ولز که در هشتادسالگی همچنان در مقابل دوربین می‌درخشد و به‌تازگی با تله‌فیلم «شاه لیر» در قاب تلویزیون دیده شده، از شور و علاقه‌اش به این حرفه، طرز نگاهش به شخصیت‌هایی که نقش‌شان را بازی می‌کند و تلاش‌اش برای قضاوت‌نکردن درباره آدم‌های اطرافش و تغییرات درونی‌ای که از جوانی تا به امروز از سر گذرانده حرف زده است.

بحران فاضلاب در رودهای تهران

اقدامات خلاف قانون، رودها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران را با مشکل روبه‌روکرده است
نقاطی از روددره‌ها و همچنین دریچه‌های کانال‌های انتقال آب‌های سطحی، بوی فاضلاب می‌دهند. این مشکلی است که ساکنان اطراف این محدوده‌ها با آن درگیرند؛ به‌ویژه در فصول گرم سال
نگرانی تلخابی‌ها از زباله‌های میاندوآب

نگرانی تلخابی‌ها از زباله‌های میاندوآب

اهالی تلخاب از انتقال سایت دفن زباله میاندوآب به این منطقه نگرانند، اما فرماندار می‌گوید؛ همه زباله‌ها بازیافت می‌شود
این روزها تغییر محل دفع پسماند در شهرستان میاندوآب آذربایجان غربی به معضلی جدی تبدیل شده است.
دلایل نگون‌بختی تولید ملی
دلایل نگون‌بختی تولید ملی
پس از گذشت قریب به 5سال از استقرار دولت تدبیر و امید در ایران و حمایت‌های مستمر و جدی ارکان مختلف نظام از مقوله تولید و اشتغال، این مسئله 0 به‌خصوص در حوزه بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور 0 همچنان به عنوان یکی از معضلات مهم، حل‌نشده باقی مانده است.
اصفهان
قطعی و افت شدید فشار آب در روزهای اخیر در برخی مناطق اصفهان موجب گلایه بسیاری از شهروندان و نگرانی از جیره‌بندی آب در تابستان شده است. این در حالی است که شرکت آبفای اصفهان اعلام می‌کند در اصفهان جیره‌بندی آب نخواهیم داشت.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
عده‌ای از دستفروش‌ها شب‌ها از تیرهای چراغ برق کرج انشعاب غیرقانونی می‌گیرند تا بساط خود را با لامپ‌های پرمصرف روشن کنند.