• یکشنبه 27 خرداد 1397
  • الأحَد 3 شوال 1439
  • 2018 Jun 17
همشهری تبعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیروزی تیم ملی‌فوتبال را بررسی می‌کند

صدرنشینی نشاط و امید

با آثار و گفتارهایی از: محمد‌هاشمی، حمیدرضا ترقی، سیدمحمدغرضی، عباس عبدی، ناصر ایمانی، محمد سلطانی‌فر، سید محمد بهشتی، آذر منصوری، آذر منصوری، مصطفی اقلیما

بیاییم مثل پریشب، هر شب زندگی کنیم، کمی صبورتر

تیم ملی فوتبال ایران در برابر قهرمان آفریقا قرار می‌گیرد، 90دقیقه جانانه مقاومت می‌کند، اما در انتها اتفاقی می‌افتد که عجیب است، بازیکن کارکشته حریف در یک اشتباه دروازه خودی را باز می‌کند تا این تیم ایران باشد که پیروز از میدان خارج شود.

روحانی با پوتین تماس بگیرد

ولیعهد سعودی برای تماشای بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال، به مسکو رفت و پنجشنبه‌شب کنار رئیس‌جمهور روسیه نشست. این، اما تنها هدف «محمد بن‌سلمان» برای سفر به روسیه نبود.

شاهکار والیبال بعد از پیروزی فوتبال

گزارش اختصاصی همشهری ورزشی از شبی که والیبالی ها به دنبال اخبار فوتبالیست ها بودند

نشاط پل همبستگی

امید و وحدت مهم‌ترین نیازی است که امروز در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود. این امید می‌تواند به یک بهانه مثل پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به دست بیاید. با کارشناسان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب رابطه نشاط و همبستگی در کشور را بررسی کرده ایم.

جمعه عزیز

«عزیز بوهادوز» حالا در ایران دوست‌داشتنی‌ترین بازیکن فوتبال است. او تا پیش از بازی با ایران، بازیکنی ناشناخته بود. حتی در مراکش هم نام او در فهرست بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها قرار نمی‌گرفت.

ماجراجویی برای ساختن تاریخ

کی‌روش می‌گوید وقت کافی داریم تا تیم را آماده بازی با اسپانیا کنیم.کمی واقع‌بینی و کمی اعتماد به نفس بیشتر در کنار شور و امید ایرانی‌ها، می‌تواند قسمت دیگری از این داستان حماسی دنباله دار باشد

در مسیر شادی

جام‌جهانی کسب‌و‌کارها را غافلگیر کرد

شور فوتبال در خدمت بازار و وحدت ملی

رنو می‌ماند