6
یکشنبه 27 خرداد 1397
شماره 7407
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل تاریخ‌های یکم تیرماه تا ۱۵ مردادماه سال‌جاری، از روز یکشنبه ۲۷خرداد‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
مظنه
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی تهران گفت: بازار مسکن همواره در دوره چرخه 4تا 5ساله در رکود به سر می‌برد و در یک دوره 6ماهه یا یک‌ساله دچار رونق در معاملات و افزایش قیمت مسکن می‌شود.
بازار سکه در هفته گذشته در اوج هیجان قرار داشت. هفته‌ای که به عید فطر ختم شد، برای سکه‌فروشان روزهای پررونقی را رقم زد. قیمت انواع سکه در این ایام افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرد تا جایی که بهای هر سکه امامی تا 2میلیون و 600هزار تومان پیش رفت.
بازار تره‌بار وضع باثبات‌تری نسبت به بازار میوه دارد و در این بخش کمتر قیمت غیرمنطقی به چشم می‌خورد. در این بازار برگ مو گران‌ترین و پیاز زرد ارزان‌ترین محصول هستند.
به فاصله چند روز مانده تا نشست وزیران نفت اوپک در وین اتریش، خبرها نگران‌کننده است؛ از توافق احتمالی عربستان و روسیه به‌عنوان 2تولیدکننده بزرگ نفت در جهان برای مدیریت بازار انرژی تا اتحاد هند و چین برای خرید نفت بیشتر از آمریکا، به‌عنوان ضلع سود پرقدرت بازار طلای سیاه جهان و کاهش قدرت نفوذ اوپک.