6o7
پنج شنبه 19 بهمن 1396
شماره 7318
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بعضی‌ها تو را دوست دارند

شاید بهتر بود در همان ابتدای دهه 60 میلادی این امکان را داشتم که همین کلمات را کنار هم قطار کنم.
ویژه
فرخنده آقایی نویسنده واقع‌گرای معاصر است و معمولا در آثارش به مشکلات طبقات فرودست جامعه و به‌خصوص زنان می‌پردازد.
سیامک گلشیری را می‌توان یکی پر خواننده‌ترین نویسندگان سال‌های اخیر ادبیات ایران نامید. گلشیری متولد سال 1347است
برای خواندن کتاب عموما دو راه پیش رو داریم؛ اول اینکه کتاب‌مان را برداریم و برویم یک جای دنج مثل پارک و زیر سایه‌سار درخت یا یک گوشه ساکت و خلوت خانه بنشینیم و کتاب مورد نظر مان را بخوانیم‌ اما روش دوم این است
گفت و گو
قطب الدین صادقی از سال 1364در دانشکده‌های مختلف مشغول به تدریس بوده و تا امروز بیش از 50 نمایشنامه نوشته و 52 نمایشنامه را کارگردانی کرده است. ترجمه متون نمایشی جهان به فارسی، بازی در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی همچون ‌کیف انگلیسی‌، ‌کلاه پهلوی‌ و ‌معمای شاه‌ ازجمله دیگر فعالیت‌های این نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.
درباره زیان‌های استفاده بیش از حد از گوشی هوشمند و فضای مجازی کم ندیده و نخوانده‌ایم؛ با این حال این مستطیل‌های جادویی به‌نظر هر روز بیشتر و بیشتر بر زندگی ما مسلط می‌شوند
این شب‌ها سریال ستارخان به کارگردانی محمدرضا ورزی ساعت 22:15 هر شب روی آنتن شبکه یک می‌رود. سریالی درباره قهرمان تبریزی مشروطه که ربطی به دهه فجر ندارد.

کورس هیجان

وقتی حاکم اتاقک سرعت هستید، چه حالی دارید؟
گزارش
چشم‌ها درخشش الماس  تراش خورده را دارند پشت فرمان. فقط چند لحظه مانده تا خون در رگ‌ها فواره بزند و بی‌محابا سراسر تونل‌های تاریک تن را زیر پا بگذارد. وقتی چکاندن ماشه، آغاز مسابقه را اعلام کند پیش چشم‌های روشن ماشین، خاکی به هوا بلند می‌شود که بگو حالا حالاها خیال فروکش کردن ندارد.
لذت‌های نویسندگی

لذت‌های نویسندگی

نسیم مرعشی نوشتن را به‌طور حرفه‌ای در مجله همشهری جوان آغاز کرد و سپس به‌صورت جدی‌تر در همشهری داستان نوشت‌ اما در مورد او می‌توان گفت ‌ در داستان نویسی یک شبه، ره صد ساله را طی کرد.
طبیعت و دانش
طبیعت و دانش
این کتابخانه در سال 1816 به‌عنوان یک کتابخانه دانشگاهی در شهر «ورشو» پایتخت کشور لهستان افتتاح شد و نخستین مدیر آن زبان‌شناس و محقق معروف زبان اسلاو «ساموئل لیند» بود.
داده نمایی
سر و ته‌مان را می‌زنند، سر از کافی‌شاپ درمی‌آوریم. به قرارهای آخر هفته‌تان نگاه کنید. اگر حتی به قصد تماشای تئاتر، دیدن فیلم، خرید، قدم زدن و حرف زدن و... بیرون می‌روید، آخر سر، سر از کافی‌شاپ در می‌آورید. به‌ویژه زمستان‌ها که هوای سرد نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه را طلب می‌کند.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
دیدی ‌ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد
کنار میز ایستاد و غذای روز را برای انتخاب پیشنهاد داد: غذای روزمون هویج پلو هست و در جواب قیافه متعجب و ناخرسندی که به منوی پارچه‌ای خیره شده تأکید می‌کند: «بی نظیره. مطمئن باشین.»