۴
پنج شنبه 19 بهمن 1396
شماره 7318
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دیوان عدالت اداری در حکمی اولیه خواستار توقف اجرای مصوبه اخیر دولت مبنی بر افزایش تعرفه واردات خودرو شده، اما وزارت صنعت، معدن و تجارت واکنشی به این تصمیم نشان نداده است.
قیمت فروش نقدی هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران دیروز با التهاب زیاد داد و ستد شد و در حالی که ارزش آن حتی به 4780 تومان رسیده بود.
خبر
رئیس انجمن واردکنندگان گوشی‌های تلفن همراه با اشاره به احتکارناپذیر بودن گوشی‌های موبایل گفت: براساس قولی که گرفته‌ایم قرار شده تا پایان اسفندماه امسال، گوشی‌های سامسونگ و هواوی هم مشمول اجرای طرح رجیستری شوند.

طرح اصناف و شهرداری برای ساماندهی دستفروشان

رئیس اتاق اصناف: نخستین نشست کارگروه مشترک شهرداری تهران و اتاق اصناف هفته آینده برگزار می‌شود
اصناف
با گذشت حدود 3هفته از نشست اتاق اصناف کشور با شهردار تهران و تصمیم‌گیری درمورد تشکیل کارگروه مشترک برای رفع موانع و بهبود تعامل واحدهای صنفی و مدیریت شهری، نخستین نشست این کارگروه هفته آینده برپا می‌شود.
بازار سرمایه
مرتضی لطفی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی - شستا، از آغاز بازاریابی برای فروش 157شرکت زیرمجموعه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: بعد از سال1401، مدیریت هیچ بنگاهی را در اختیار نخواهیم داشت.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
فاطمه وظیفه دادگر، نخستین زنی است که دست‌کم پس از انقلاب توانسته به سمت مدیرکلی در وزارت امور اقتصادی و دارایی دست یابد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما اعلام کرد: تا پایان امسال هواپیمای جدیدی وارد ناوگان هما نخواهد شد اما در حال مذاکره هستیم تا تعداد ناوگان جدید را افزایش دهیم ولی حداقل ۱۴ فروند در سال ۹۷ وارد ناوگان ایران ایر خواهد شد.