12
دو شنبه 3 آذر 1399
شماره 8092
کووید-19
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ناشنوایان و کم‌شنوایان بیشتر در معرض کرونا هستند

کشمکش خاموش با کرونا

ناشنوایان یکی از گروه های در حاشیه مانده در بحران کرونا هستند. آنها برای گفت و گو با هم ناگزیرند ماسک‌هایشان را در بیاورند و کرونا به آنها شاید از همه ما نزدیک تر است
اجبار به استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا یکی از راهکارهایی است که سازمان بهداشت جهانی در کنار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و ضدعفونی کردن مداوم به همه کشورها توصیه کرده است.
آداب تاب‌آوری در قرنطنیه

آداب تاب‌آوری در قرنطنیه

ابتدای شیوع بیماری کرونا و مطرح شدن بحث قرنطینه، چون نخستین تجربه در این زمینه بود و مردم عموما امیدوار بودند که این مسئله اتفاقی گذراست که به‌زودی تمام می‌شود، بنابراین قرنطینه و محدودیت در رفت‌وآمد برایشان قابل تحمل‌تر بود و آحاد جامعه بهتر می‌توانستند با آن کنار بیایند.
کی چی گفت؟/ از تست‌های رایگان آنتی ژن تا روند نزولی ابتلا
تست‌های تولید داخلی آنتی ژنی به میزان ۱۰۰ هزار تست در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و به‌زودی در مراکز بهداشتی و استان‌ها توزیع می‌شود.
آخرین خبر
رئیس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تأکید بر اینکه کماکان استان و شهر تهران یک شهر قرمز با شرایط کاملا بحرانی ‌محسوب می‌شود، گفت: «آثار محدودیت‌های 2هفته‌ای در حوزه مرگ‌ومیر بین یک‌ماه تا ۴۰‌روز دیگر و در زمینه کاهش سیر بیماری حداقل تا 3هفته دیگر مشخص می‌شود.»