06
دو شنبه 3 آذر 1399
شماره 8092
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عصر شنبه در هوای بارانی ورزشگاه آزادی، پرسپولیس نخستین پیروزی فصل جدیدش را به دست آورد تا به سرعت نشان بدهد امسال هم به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نیست. سرخپوشان در بازی اول با سایپا 2امتیاز مهم را از دست دادند، اما این بار کوتاه نیامدند و نفت آبادان را با شکست بدرقه کردند.
بارسلونا و گواردیولا همزمان به نتایج ضعیف این فصل ادامه می‌دهند.
لوسیانو پریرا این هفته هشتادودومین گلش در لیگ برتر را وارد دروازه استقلال کرد تا فولاد به 3‌امتیاز شیرین برسد. حالا او در کنار لوسیانو ادینیو برزیلی صاحب عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ برتر است و تنها با یک ‌گل دیگر می‌تواند از او هم عبور کند.

تمرکزم روی تراکتور است نه تیم‌ملی

اشکان دژاگه همچنان در مورد تیم‌ملی سکوت کرده و از خبرنگاران می‌خواهد درباره عدم‌دعوت به این تیم از او سؤال نپرسند
گفت‌وگو با اشکان دژاگه همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بازیکنی که در مکتب فوتبال آلمان پرورش یافت و توسط کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی ایران دعوت شد، حالا سومین فصل حضورش در لیگ ایران را پشت سر می‌گذارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
3 روز از بازی فولاد و استقلال گذشته، اما هنوز موج افشاگری‌ها، مصاحبه‌ها و طعنه‌زنی‌های اهالی 2 تیم فروکش نکرده است. به این بهانه قصد داریم از استقلالی‌ها و فولادی‌ها تشکر کنیم، چون همه قشنگی‌های دنیا را به‌صورت خلاصه و چکیده در این مسابقه دیدیم.
کونسیسائو، بازیکن سابق پورتو و سرمربی فعلی این تیم سرانجام مقابل فشار هواداران تسلیم شد و برای نخستین‌بار مهدی طارمی را در ترکیب فیکس تیمش به میدان فرستاد که طارمی هم جواب محبت هواداران را با زدن گل دوم پورتو به فابریل جواب داد.