02
دو شنبه 27 بهمن 1399
شماره 8160
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولویت اول‌؛ گفت‌وگو با مردم است

نگاه
اجماع در میان اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد1400 از ضرورت‌های گریزناپذیری است که امروز پیش روی ما قرار دارد.
ویژه
هنوز حواشی احضار جنجالی محمد جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات به دادسرای تهران برای پاسخگویی به «مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش‌های مختلف درباره وزیر ارتباطات به دادسرای تهران ارجاع شده بود» فروکش نکرده بود که اظهارات وی در جلسه شورای اداری استان زنجان در نوزدهمین روز بهمن‌ماه بازهم خبرساز شد.
فاضل میبدی در گفت‌وگو با همشهری از راه ناگزیر اجماع می‌گوید

چاره‌ای جز وحدت باقی نمانده است

گفت و گو
هرچه به برگزاری انتخابات 28خرداد1400 نزدیک‌تر می‌شویم، فضای عمومی کشور بیش ‌از پیش رنگ و بوی سیاسی به‌خود می‌گیرد و تکاپوی جریان‌های مختلف برای سازماندهی همه ظرفیت‌هایشان با هدف پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب حداکثری کرسی‌های پارلمان‌شهری بیشتر می‌شود.

اجماعی برای بازسازی اعتماد عمومی

قرار است نهاد اجماع ساز تا 72 ساعت آینده چگونگی و سبک حضورش را در قالب آیین نامه اجرایی نهایی کند
عصر دیروز نخستین گردهمایی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان در حسینیه جماران برگزار شد و جبهه اصلاحات بعد از سکوتی قریب به 3 سال نخستین گامش را برای احیای جایگاه سیاسی و ترمیم و بازسازی بدنه اجتماعی‌اش برداشت.
نقش‌آفرینی جوانان اصلاح‌طلب پر رنگ‌تر می‌شود
تشکیل نهاد اجماع‌ساز اص00لاح‌طلبان گ00ام مؤثری در مسیر موفقیت در انتخابات خرداد1400محسوب می‌شود، اما معتقدم پیش از اینکه به رایزنی درباره میزان «موفقیت» این نهاد در انتخابات پیش رو بپردازیم، باید در چارچوب مقدورات موجود بحث کنیم.
کوتاه از سیاست
وزیر اطلاعات اعلام کرد که عامل اصلی تدارک ترور شهید فخری‌زاده که از کارکنان اخراجی نیروهای مسلح بود، قبل از عملیات از کشور خارج شده بود و تحت تعقیب است.