• دو شنبه 27 بهمن 1399
  • الإثْنَيْن 3 رجب 1442
  • 2021 Feb 15

یزد اول، تهران‌آخر

تهران، البرز، اصفهان و البته مازندران به‌ترتیب در درس امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی مردود شده و نتوانسته‌اند در بهار امسال نمره قابل‌قبول بگیرند.

روی‌خوش‌شهر به‌سالمندان

مدیریت شهری تهران تصمیم دارد تا بهره‌مندی سالمندان از امکانات شهری را تسهیل کند؛ بر این اساس دیروز کلیات لایحه «آیین‎نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند»، در شورای شهر به تصویب رسید تا در جلسات بعدی جزئیات اقداماتی که باید انجام شود، مورد بررسی قرار بگیرد.

جامعه شاد با توجه به نیازهای سالمندان

تهران، شهر دوستدار سالمندان نیست؛ چراکه آنها به امکانات و خدمات شهر دسترسی ندارند و در یک کلام به سهولت نمی‌توانند از آنچه در شهر وجود دارد، بهره ببرند.

گفت‌وگو با مردم، برای بازگرداندن سرمایه اجتماعی

طی سال‌های اخیر، سرمایه اجتماعی حاکمیت و به تبع آن سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان نیز کاهش قابل توجهی پیدا کرده است؛ به همین‌خاطر، امروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در سیاست ورزی گروه‌های سیاسی و اصلاح‌طلبان، بازیابی سرمایه اجتماعی است.

نقشه فرار از پیک چهارم

تعداد شهرهای آبی کم می‌شود. تغییر رنگ از آبی به زرد و از زرد به نارنجی و قرمز خبر خوبی برای این روزها نیست. علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید: قبل از اینکه به‌دنبال نوع ویروس و رفتار آن باشیم، باید مراقب رفتار خود باشیم، 7شهر خوزستان قرمز شده ‌‌که مسئولان بهداشت و درمان می‌گویند ناشی از کاهش رعایت پروتکل‌ها و رسیدن سطح رعایت به ۲۰ درصد است.

کارگروه و مجوز در مقابل اینترنت ماهواره‌ای

اینترنت ماهواره‌ای به‌عنوان پدیده‌ای جدید در حال فراگیر شدن در جهان است و به همین‌خاطر مثل همه پدیده‌های جدید دیگر قرار است با کارگروه برای مواجهه و صدور مجوز برای استفاده در کشور روبه‌رو شود.

طارمی بهتر از زوج رونالدو

یک خبر تکراری؛ مهدی طارمی برای پورتو گل زد. این ششمین گل مهاجم محبوب ایرانی در ۶بازی پیاپی برای غول پرتغالی بود.

اجماعی برای بازسازی اعتماد عمومی