02
دو شنبه 15 دی 1399
شماره 8128
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در صفحه توییترش نوشت: جنگ ادراکی آمریکا برای بزرگ‌نمایی موضوعی بی‌ارزش چون بازگشت این کشور به برجام، فرجامی نخواهد داشت.
حسین میرمحمد صادقی، حقوقدان در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اشاره به بررسی اصلاحیه قانون انتخابات در مجلس یازدهم و حواشی آن، گفت: به‌نظر من مجموعا مواردی از این قانونی که تصویب شده با قانون اساسی مغایرت داشت و مواردی از آن هم به مصلحت نبود و شتابزده تأیید شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره کتاب زندگینامه خودنوشت حاج قاسم سلیمانی و پیش از مطالعه آن یادداشتی مرقوم کردند. متن یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بدین شرح است:

طرح مجلس درباره برجام و نابودی اسرائیل

مجلس
یک‌ماه بعد از تصویب طرحی برای آغاز غنی‌سازی‌ 20درصدی در کشور و توقف بازرسی‌ها از مراکز هسته‌ای، نمایندگان مجلس طرح دیگری را ارائه داده‌اند که براساس آن، مجازات‌هایی برای مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا درنظر گرفته شده است.
شهیدسلیمانی معمار جنبش‌های اجتماعی منطقه بود

شهیدسلیمانی معمار جنبش‌های اجتماعی منطقه بود

مراسم رونمایی از کتاب «چهل روز پس از حاج قاسم؛ روایت سرداری که سرباز شد» ظهر یکشنبه با حضور نویسنده کتاب، کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر و علی ربیعی سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری برگزار شد.
تعویق نشست‌های وحدت به‌خاطر کرونا
بعد از اتفاقات آبان سال98 سلسله نشست‌هایی در شورای‌عالی امنیت ملی با حضور سران احزاب برگزار می‌شد که به‌دلیل کرونا متوقف شد
دی‌ماه سال گذشته بود که شورای‌عالی امنیت ملی درپی حوادث سال98 که گرانی بنزین محرک آن بود، میزبان سری نشست‌هایی با عنوان وحدت ملی برای چاره‌یابی بر سر موضوعات و مسائل کشور شد؛ نشست‌هایی که به دعوت علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی برگزار شد و شاهد حضور چهره‌های سیاسی از طیف‌های مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب بود.

چهره‌ها-تدفین آیت‌الله مصباح‌یزدی؛ امروز در قم

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی، رئیس فقید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، امروز ساعت ۹صبح از مصلای قدس به‌سمت حرم حضرت معصومهس برگزار می‌شود.

در حاشیه سیاست-کنایه به رنگ موی قالیباف و رضایی

عطاءالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ اسبق جمهوری اسلامی ایران در کنایه به محمد باقرقالیباف و محسن رضایی در توییترش نوشت: «دوستی پرسید: برخی از فرماندهان مشهور سپاه مثل رضایی و قالیباف و... موی سر و ریش را رنگ می‌کنند. گاهی بلد نیستند لکه یا خط رنگ بر جای می‌گذارند.