02
چهار شنبه 5 آذر 1399
شماره 8094
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چالش رئیس‌جمهور نظامی

سردار حسین دهقان به‌عنوان نخستین چهره نظامی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری1400 اعلام کرد
نکته
​​​​​​​نخستین چهره نظامی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری1400 اعلام آمادگی کرد.
ویژه
​​​​​​​حسن نوروزی، عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانونی نیست، گفت: کشور کمونیستی نیستیم که هر چه رئیس‌جمهور بگوید، بگوییم درست است و از خود قانون وضع کند.
دولت
سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: امروز تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت ما در شکننده‌ترین و ناکارآمدترین وضعیت خود در 3سال اخیر قرار گرفته است و مردم و بازارها به‌روشنی‌‌، پیام را دریافت کرده‌اند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،‌ رهبر معظم انقلاب :

تحریم‌ها را خنثی‌کنیم

رهبری
​​​​​​​ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته سه‌شنبه در دیدار رؤسای 3قوه و دیگر اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با اشاره به 4محور لازم برای اقتصاد کشور یعنی حل مشکل کسری بودجه، افزایش سرمایه‌گذاری، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف، خاطرنشان کردند: باید با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر اجرای راهکارهای عملی در زندگی مردم مشخص شود.
ادعای شکایت قضایی پاستور از مجلس یازدهم

ادعای شکایت قضایی پاستور از مجلس یازدهم

​​​​​​​در حالی که یک نماینده مجلس مدعی شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از خود شده، اگر چه دولت این ادعا را رد کرده اما به نظر می‌رسد  مصاف قضایی پاستور با منتقدان دو آتشه اش در بهارستان محتمل است.
طرحی برای لغو تحریم‌ها؟
طرحی برای لغو تحریم‌ها؟
​​​​​​​ یک روز بعد از انتشار اسامی تیم سیاست خارجی جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، نمایندگان مجلس ایران طرحی را بررسی کردند که دولت را ملزم به انجام یک سری اقدامات توسعه‌ای در صنعت هسته‌ای می‌کند.