20
چهار شنبه 5 آذر 1399
شماره 8094
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تا دیروز همه هنجارشکنی‌ها و ناسزاها ،گردن تماشاگر انداخته می‌شد. مقصر بعدی هم برنامه نود بود که می‌گفتند به حاشیه‌ها دامن می‌زند. قبل از کرونا پرونده نود بسته شد و کرونا که آمد تماشاگر رفت.
آلبوم موسیقی‌ای از «جان لنون» خواننده و ترانه‌سرای مشهور انگلیسی و همسرش «یوکو اونو» که ساعاتی پیش از مرگش برای قاتلش امضا شده بود، در یک حراجی با قیمت پایه ۴۰۰هزار دلار به مزایده گذاشته می‌شود.
کرونا در این یک‌سال اخیر بسیاری از روابط و بروبیاها را محدود کرده است اما در همین اوضاع نابسامان جهان، شاخه گلی برای عزیزی که دوستش دارید، او و شما را به آینده‌ای بهتر امیدوار نگه‌ می‌دارد.
طرح روز
واشنگتن: یکی از مبتکران چالش سطل یخ ای‌ال‌اس در شبکه‌های مجازی که بیش از ۲۰۰میلیون دلار کمک برای تحقیق درباره این بیماری جمع‌آوری کرد، درگذشت.
سیدنی: پژوهشگران دانشگاه فلندرز استرالیا، در حال ایجاد روشی در مقابله با تروریسم هستند که به‌وسیله آن می‌توان با تحلیل غبار و ریزگردهای روی چمدان، پوشاک، وسایل شخصی یا حتی گذرنامه فرد، تعیین کرد که او اخیراً به کدام کشور یا منطقه خاص رفته است.

عکس روز

خیابان نواب تهران
نجات به‌دلیل فرود در برف

نجات به‌دلیل فرود در برف

تمسک: دوربین‌های مداربسته در روسیه تصویر کودکی 5ساله را ضبط کرده‌اند که از بالکن خانه‌ای روی لایه نازکی از برف سقوط می‌کند اما همین لایه نازک 20سانتی‌متری جان او را نجات می‌دهد.
قاچاق در قالب پروتزهای بدن
قاچاق در قالب پروتزهای بدن
بوگوتا: پلیس کلمبیا در مورد قاچاق مواد‌مخدر مایعِ داخل پروتزهای زیبایی به کشورهای گوناگون هشدار داد. به گزارش سایت آدیتی‌سنترال، کارتل‌های مواد‌مخدر کلمبیایی که یکی از قدرتمندترین و البته خطرناک‌ترین قاچاقچی‌های سازمان‌یافته در جهان به‌حساب می‌آیند، به قاچاق انواع مختلف مواد‌مخدر به‌صورت مایع روی آورده‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
براساس یک موافقتنامه بانکی که روز گذشته بین ایران و روسیه به امضا رسید، 2کشور توافق کردند که برای تسهیل امور تجاری و سرمایه‌گذاری، همکاری میان بانک‌های 2کشور گسترش یابد.
پل چوبی قبل از اینکه شهر تهران به شکل امروزی‌اش درآید، دور شهر دروازه‌هایی بنا شده بود تا دفاع از شهر ممکن باشد.
جاسوسان شمس‌آباد بالا، نوشته پریناز علیش، رمانی است که در آن جدال سنت و تجدد دیده می‌شود. مهارت نویسنده در سینما و نقاشی است و کتاب، هم جنبه قصه‌گویی دارد و هم جنبه تاریخ‌نگاری.