08
شنبه 18 شهریور 1402
شماره 8880
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

یک مرد ۶۰ساله در اسپانیا، از زور تنهایی و مریضی، به مقامات دولتی پناه برده و از آنها خواسته است او را زندانی کنند!
ویژه
اگر از اهالی قسمت مرکزی ایران به‌خصوص استان اصفهان و حتی شهر کاشان هستید، به خوبی با واژه فرونشست زمین آشنایید. اینکه ناگهان گودال‌های بزرگی در دل زمین ایجاد می‌شود، ناشی از برداشت‌های زیاد از منابع زیرزمینی است.
کاش زندگی مانند جعبه موسیقی بود؛ صداها آهنگ بود، حرف‌ها ترانه... .
عکس نوشت
هستند کسانی که برای کمی پول بیشتر دست به هر کاری می‌زنند، گرانفروشی و کم‌فروشی می‌کنند و مال حلال و حرام برایشان فرقی ندارد و خیرشان هم به کسی نمی‌رسد، اما بسیارند آدم‌هایی که اهل حساب و کتاب نیستند.

تعزیه روز اربعین در امامزاده شاه کرم اصفهان

عکس‌ها: محمدرضا شریفی
دل‌نگرانی‌های زنانه بلای خانمان‌سوز

دل‌نگرانی‌های زنانه بلای خانمان‌سوز

بین تمامی شماره‌های 3رقمی، 4رقمی یا 5رقمی که جزو شماره‌های ضروری و امدادی محسوب می‌شوند، خط۰۹۶۲۸ برای سؤالات مرتبط با اعتیاد است.
واحه‌های خورشیدی در قلب اروپا
واحه‌های خورشیدی در قلب اروپا
آخرین چیزی که در اقلیم اروپایی وین می‌توان انتظار داشت، واحه‌ است اما دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی پایتخت اتریش، در طرحی ابتکاری، بام خانه‌ها را به اقلیم‌های نو تبدیل می‌کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حتما برای یک‌بار هم که شده از خودتان پرسیده‌اید که اگر من جای فلانی بودم و چند میلیون تومان پول نقد برنده می‌شدم چه کار می‌کردم؟ اگر واقعا برنده 100هزار پوند پول نقد می‌شدید، چه کار می‌کردید؟سفر؟ خرید؟ گردش و تفریح؟ کارهای خیر؟
بخشی از دانش‌آموزان آموزش و پرورش را دانش‌آموزان استثنایی تشکیل می‌دهند و طبیعی است که خدمات آموزشی خاصی برای این قشر در نظر گرفته می‌شود.