24-25
شنبه 18 شهریور 1402
شماره 8880
تندرستی4-5
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ویژگی‌های شخصیتی مناسب برای شغل پزشکی

در هر شغلی افراد موفق از هر نوع تیپ شخصیتی وجود دارند و نمی‌توان به‌صورت قاطع و دقیق گفت کدام شخصیت در این شغل موفق خواهد بود.
ویژه
هدف هر وب‌سایت قابل‌اعتماد اطلاعات بهداشتی فراهم آوردن اطلاعات دقیق، به‌روز و سودمند است نه تلاش برای به فروش‌رساندن یک فراورده. این سایت‌ها در بخش جداگانه «درباره ما» یا «تماس با ما» اطلاعات تماس دارند.
بخشی از کلیشه‌های سربی مرتبط با تبلیغات دارو، لوگوهای دانشکده پزشکی، مدرسه طب و عناوین پرتکرار مجلات که نقش غیرقابل انکاری در تاریخ گرافیک و چاپ ایران دارد، در غرفه گرافیک پزشکی موزه ملی تاریخ پزشکی به‌نمایش گذاشته شده است.

چگونه پزشک‌نماها را تشخیص دهیم؟

راهنمای تشخیص پزشکان قلابی و شکایت از صفحات متخلف اینستاگرامی
پدیده پزشک‌نماها؛ پدیده‌ای است که با سکه شدن بازار جراحی‌های زیبایی بیشتر از گذشته رخ نشان داده و بسیاری فارغ از داشتن یا نداشتن تخصص در این حوزه، وارد آن شده و به هر نحوی پولی به جیب می‌زنند؛ چالشی که کارشناسان حوزه سلامت معتقدند قابل نظارت و پیشگیری است.
PDF تندرستی4-5
کوتاه تندرستی4-5
به‌گفته دکتر عباس پرداختی، رئیس نظام پزشکی کرمان، به‌رغم نقایص متعدد در نحوه عملکرد پلتفرم‌های فروش و ارسال آنلاین دارو از جمله نبود حضور مسئول فنی داروساز، نظارت بر کنترل و کیفیت نگهداشت و توزیع دارو و عدم ‌نظارت سازمان غذا و دارو بر این پلتفرم‌ها، شاهد گسترش فروش کالاهای سلامت محور به‌طور غیرمجاز در پلتفرم‌های آنلاین هستیم.