15
شنبه 18 شهریور 1402
شماره 8880
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری قاتل شهید پرکاس 4‌ماه پس از جنایت

پیگیری
4‌ماه پس از آنکه قاچاقچیان مواد‌مخدر در نقشه‌ای از پیش طراحی شده رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر مرزبانی استان هرمزگان را در آب‌های خلیج‌فارس به شهادت رساندند، تلاش‌ها برای دستگیری عامل اصلی این جنایت به نتیجه رسید .
ویژه
مرد جنایتکار که به اتهام قتل مادرزنش تحت تعقیب قرار داشت وقتی خودش را در محاصره پلیس دید خودزنی کرد و به زندگی‌اش پایان داد.
زنی جوان که با همسرش دچار اختلاف شده بود، برای فرار از زندگی با او، نقشه آدم‌ربایی ساختگی کشید اما خیلی زود نقشه‌اش لو رفت.
خارجی
تحقیقات کارآگاهان جنایی و پلیس برای دستگیری قاتل سریالی رواندا که 14زن و مرد را به قتل رسانده است، آنها را به آشپزخانه‌ای کشاند که اجساد قربانیان در آنجا دفن شده بود.
دایی و خواهرزاده ای که بازیگر بودند به خانه‌های بستگان خود دستبرد می‌زدند

سرقت‌های سریالی 2بازیگر تئاتر به سبک سریال آکتور

گزارش
دایی و خواهرزاده بازیگر تئاتر بودند اما وقتی معتاد به شیشه شدند، پا در دنیای تبهکاران گذاشتند و به سبک سریال «آکتور» چهره‌های خود را گریم می‌کردند و به خانه‌ها دستبرد می‌زدند اما در نهایت دستگیر شدند.

مرگ خانواده نوشهری در آتش‌سوزی خانه

اتصال سیم برق خانه‌ای در نوشهر آتش‌سوزی مهیبی را رقم زد و موجب جان باختن 4عضو یک خانواده شد.
قتل رهگذربه خاطر گوشی موبایل
زورگیران خشن وقتی با مقاومت طعمه‌شان روبه‌رو شدند با چاقو به جان او افتادند و جنایت هولناکی را رقم زدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که امسال از ابتدای اجرای طرح سالم‌سازی‌ سواحل تاکنون با تلاش ناجیان غریق هلال‌احمر بیش از یک‌هزار و ۱۰۰نفر از غرق‌شدگی حتمی نجات یافتند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق خبر داد.