08
دو شنبه 30 مرداد 1402
شماره 8862
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درمان ‌ ۱۱۰کودک کار

خبر به‌خودی خود شیرین است. وقتی پای حمایت از کودکان‌کار در میان باشد، گوش‌هایمان تیزتر می‌شود و نگاهمان دقیق‌تر، چون دلمان می‌خواهد خبرهای این قشر آسیب‌پذیر جامعه، کمی از تلخی‌های معمول فاصله گرفته و اثری از خوبی در آن دیده شود، درست مثل خبر امروزمان.
ویژه
در این دنیا برای کفری کردن آدم‌هایی که می‌خواهند همه‌‌چیز را از آنچه هست برایت سخت‌تر کنند، راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ‌چیز دلخور نیستی.
زندگی پدیا
کافه‌نشینی به یکی از عادت‌های ما تبدیل شده است. عطر قهوه و شیرینی و گوشه دنجی برای گپ‌وگفت، کافه‌ها را به مکان امن و دلنشینی تبدیل کرده است، اما ماجرای «کافه‌تعمیرات» بین این همه کافه، شگفت‌انگیز است و خاص و قابل تحسین.

مراقب خودِ مجازی‌مان باشیم

هزاران ‌بار شنیده‌ایم که باید مراقب خودمان باشیم و برای بیشترمان هم طبیعی است که باید این کار را انجام بدهیم. آیا وقتی از خیابان رد می‌شویم، نباید چپ و راست را نگاه کنیم؟

به‌وقت پاکی محله

سال‌هاست که مدیران شهری دست به‌دست هم داده‌اند تا تهران به شهری تمیز تبدیل شود. با این حال هنوز هم بسیاری از خطوط137 برای شکایت از نبود خدمات نظافتی و پاکسازی معابر اشغال می‌شوند.
گرینویچ
ثبت تصویر یک حیوان مرموز توسط یک زن در آمریکا، معمایی سراسری ایجاد کرده و مردم زیادی به گمانه‌زنی درباره این حیوان پرداخته‌اند.
بوک مارک
جک به فانوس دریایی اشاره کرد: «می‌خواهی بدانی چرا من پدر خودم را درآورده‌ام تا آن چیز لعنتی خراب شده را به‌راه‌بیندازم؟»
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حالا که خبرهای امروز همه در حوزه بهداشت و درمان بود، این خبر خوب را هم اضافه کنیم که در اربعین امسال 200پزشک داوطلبانه و با هزینه شخصی عازم زیارت کربلا در پیاده‌روی اربعین می‌شوند که این پزشکان با کوله مجهز به خدمات درمانی و برخی داروهای مورد نیاز در مسیر نجف تا کربلا همگام با سایر زائران حرکت خواهند کرد تا درصورت بروز مشکل بتوانند به زائران خدمات درمانی ارائه دهند.