07
دو شنبه 30 مرداد 1402
شماره 8862
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جگر از 500هزار تومان گذشت

میادین
با افزایش 5تا 10درصدی قیمت انواع آلایش دامی در میادین میوه و تره بار، قیمت جگر گوسفندی در این مراکز خرید از مرز کیلویی 500هزار تومان گذشت.
ویژه
قیمت چای خارجی باز هم افزایش یافت. به گزارش همشهری و براساس مشاهدات میدانی قیمت انواع چای وارداتی در عرض 2‌ماه اخیر 25درصد افزایش یافته و به کیلویی 500هزار تومان رسیده است.
چهارراه استانبول
با ترخیص یک‌هزار دستگاه خودرو از گمرک شهید باهنر طی روز گذشته، روند ترخیص خودروهای وارداتی شتاب گرفت تا طرح واردات خودرو در آستانه یک‌سالگی، یک قدم به تحقق نزدیک‌تر شود. این خبر قیمت‌ها را نیز در بازار خودرو با کاهش بیشتری همراه کرد.

افزایش سرعت تأمین مالی از طریق بورس

آمارها نشان می‌دهد حجم تأمین مالی انجام شده از طریق بازار سرمایه در بهار امسال 2/2برابر شده است
گزارش
سرعت تامین مالی از طریق بازار سرمایه افزایش یافته و طبق آمار‌های موجود جمع کل تامین مالی انجام شده از طریق بازار سرمایه در بهار امسال نسبت به‌مدت مشابه سال قبل 2.2برابر افزایش داشته است با این حال بانک‌ها همچنان نقش پررنگ‌تری در تامین منابع مالی مورد نیاز اقتصاد دارند.

بی عدالتی مالیاتی، ناشی از مالیات‌ستانی سنتی است

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی: بخشی از بی‌عدالتی موجود نشات گرفته از نظام سنتی مالیات ستانی است که اجرایی شدن قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، نظام مالیات‌ستانی را در کشور تغییر می‌دهد.
۳۰ درصد بازار پوشاک در اختیار قاچاقچیان
سعید جلالی قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک: در حال حاضر 3میلیارد دلار پوشاک قاچاق در سطح عرضه است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک کشور را شامل می‌شود.
PDF اقتصاد 2
کوتاه اقتصاد 2
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 3هزارو 478واحد، معادل 0.18درصد نزول کرد و به یک میلیون و 954هزارو 31واحد رسید.