02
دو شنبه 30 مرداد 1402
شماره 8862
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آخرین خبرها درباره لایحه حجاب

مجلس
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، دیروز یکشنبه 29مرداد از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون مربوطه خبر داد.
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دیدار سفیر‌ آکردیته پرو بر ضرورت رفع موانع به‌منظور گسترش روابط فی‌مابین تأکید کرد.
سیداسماعیل خطیب، وزیراطلاعات در مجمع‌عالی فرماندهان سپاه‌پاسداران، با اشاره به تسلط بر فعالیت‌های جاسوسی سرویس‌های بیگانه، در اختیار داشتن جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشورهای متعدد دیگر را نمودی از قدرت امروز دستگاه‌های اطلاعاتی کشور دانست.
کیومرث حیدری، فرمانده نیروی‌زمینی ارتش که با دعوت همتای روس خود به مسکو سفر کرده‌، در بازدید از نمایشگاه نظامی روسیه، از خودکفایی۲۳رسته این‌نیرو در راستای تأمین نیازمندی‌ها خبر داد.
توئیتر
اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید‌ استان اردبیل با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند‌

خون وحدت‌ساز

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰شهید استان اردبیل، استمرار راه شهدا را راه مقابله با جنگ شناختی دشمنان دانستند
رهبری
رهبر معظم ‌انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰شهید استان اردبیل که روز یکشنبه، ۲۲مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود و متن آن دیروز یکشنبه در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد، حفظ و تثبیت راه شهدا و انتقال سیره عملی آنان به نسل جوان را وظیفه‌ای مهم خواندند.

دیپلماسی/ چشم‌انداز تازه در روابط تهران - کوالالامپور

زامبری عبدالقادر، وزیر امورخارجه مالزی، دیروز یکشنبه درحالی به‌منظور انجام سفر 4روزه 29مرداد تا یک شهریور وارد تهران شد که دوطرف می‌کوشند درجریان این سفر، چشم‌انداز تازه‌ای باهدف گسترش همکاری‌های همه‌جانبه ترسیم کنند.
راه دور زدن قانون بسته می‌شود
نمایندگان مجلس در نشست‌علنی دیروز یکشنبه بهارستان، در جریان رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید، اسامی دستگاه‌های مشمول قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار را مشخص کردند.