20
سه شنبه 28 بهمن 1399
شماره 8161
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در مرور خاطرات، عکس‌ها ما را به سال‌ها پیش ارجاع می‌دهند. روزگاری که امروز نبوده و لحظاتش به‌گونه‌ای دیگر سپری ‌شده است.
خبر مصوبه هیأت وزیران مبنی بر حذف الزام دولتی‌ها به انتشار آگهی در روزنامه‌ها در حالی منتشر شد که مطبوعات کشور هم مانند بسیاری از نهاد‌های اقتصادی و فرهنگی تحت‌تأثیر رکود نسبی ناشی از شیوع کرونا هستند.
نوید برهانزهی، فعال توییتری با انتشار این عکس نوشت: حامد، نوجوان معلول چابهاری ساکن در شهرستان آبیک قزوین آرزو داشت که با لباس نظامی و با بالگرد پرواز کند. او با کمک پرسنل پایگاه شهید امینی هوانیروز ارتش در شهرستان آبیک به آرزوی خود رسید.
طرح روز
کوالالامپور: مردی در مالزی رکورد ساخت بیشترین تعداد سرعت‌گیر غیرمجاز در خیابان را به نام خود ثبت کرد. به گزارش دیلی‌میل، نورمحمد هارون 40ساله به بهانه سر و صدای خودرو‌های گذری 11سرعت‌گیر را به فاصله فقط 4متر از یکدیگر جلوی خانه‌اش نصب کرد.
توکیو: مردی در ژاپن که همسرش را در سال 1980میلادی از دست داد، از تمام منظره‌ها و مکان‌هایی که همسرش در آن قاب‌ها، عکس داشت، دوباره عکاسی کرد.

عکس روز

ویروس کرونا در سبد خرید شب عید- بازار تجریش
فراری از کنگو، استاد دانشگاه شد

فراری از کنگو، استاد دانشگاه شد

ادینبرو: زنی که 16سال پیش برای نجات جان از جمهوری دمکراتیک کنگو فرار کرده بود، اکنون نخستین رنگین‌پوستی است که به ریاست دانشگاه ادینبرو در اسکاتلند می‌رسد.
مردم مهربان‌تر شده‌اند
مردم مهربان‌تر شده‌اند
وارینگتون: نظرسنجی مؤسسه تراولاج در انگلستان از 2هزار نفر نشان می‌دهد مردم در طول سال گذشته نسبت به هم دوستانه‌تر رفتار می‌کنند و بیشتر می‌کوشند با بستگان خود در ارتباط باشند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
پیوند زدن روایت به رویداد‌های اجتماعی یکی از عناصری است که داستان‌نویسان واقع‌گرا و به قولی رئالیست عرصه ادبیات هر کشوری به خوبی از عهده آن بر می‌آیند.
ایران، رنگین کمانی از اقوام، فرهنگ‌ها، مذاهب و گرایش‌های متفاوت است و با توجه به همین ویژگی ‌هم به‌نظر می‌رسد توسعه ایران و هرکدام از استان‌های آن به‌ویژه استان‌هایی با تعدد بیشتر اقوام و مذاهب، حساس است و مدیریت خاصی را می‌طلبد که در این زمینه نقش استانداران تعیین‌کننده است.