17
سه شنبه 28 بهمن 1399
شماره 8161
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمبود روغن همچنان ادامه دارد

با مردم
تا دیروز از کمبود روغن در شهرستان‌های مختلف خبر می‌رسید و بعد شاهد تکذیب مسئولان بودیم، اکنون در تهران برای خرید یک روغن پخت‌وپز حداقل ۱۰ مغازه در حوالی منیریه و معیری تهران را سرزدیم و خبری از روغن نبود.
ویژه
پسر جوان روی چهارپایه ایستاده و طناب دار آویزان کرده بود. او می‌خواست برای اینکه عشقش به دخترموردعلاقه‌اش را ثابت کند، نشان دهد که حتی حاضر است به‌خاطر او بمیرد اما همه‌‌چیز آنطور که فکر می‌کرد پیش نرفت و حادثه‌ای هولناک رخ داد.
مرد مسلح با تیراندازی به سوی خودروی یکی از قضات دادگستری شهرستان پیشوای ورامین قصد جان او را داشت اما در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند.
2روز پس از آتش‌سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه، مقامات افغانستان از وارد شدن دست‌کم 50میلیون دلار خسارت به این منطقه و آغاز تحقیقات برای روشن شدن علت وقوع حادثه سخن می‌گویند.
متهم پس از بازگشت از آلمان مدتی در بیمارستان روانی بستری بود

جنایت هولناک پسری که می‌گوید نابغه است

پسری که سال‌ها در کشور آلمان تحصیل کرده بود پس از بازگشت به تهران در بیمارستان روانی بستری شده و پس از ترخیص، در درگیری مادرش را به قتل رساند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
زن روسی که می‌دانست شوهرش عاشق بچه‌دار شدن است، از ترس از دست دادن او نقش زن بارداری را بازی کرد که فرزندان دوقلویش پس از به‌دنیا آمدن فوت شده‌اند اما عروسک‌هایی که او به جای فرزندانش به قبرستان برده بود، رازش را فاش کرد.