20
پنج شنبه 20 آذر 1399
شماره 8107
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خلاق بودن یا خلاق نبودن؛ مسئله این است!

نگاه
یک قلم و کاغذ به یک کودک یک تا 2ساله بدهید، یک خط صاف روی کاغذ می‌کشد، از او می‌پرسید این چیست؟ او می‌گوید: «این مامان است».
ویژه
این سخن مردی است که مدام از «دشواری وظیفه» گفته و آن «غول زیبا» را پیوسته سروده است.
نوزدهمین جشنواره فیلم داکا امسال میزبان تعداد قابل توجهی از فیلم‌های کوتاه، بلند و مستند ایرانی است.
«ممنون که دیر آمدید»، نوشته توماس فریدمن را احمد عزیزی به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی انتشارات روزنه منتشر شده است.
طرح روز
جاده‌ای در انگلستان که قدمت آن به 600سال پیش بازمی‌گردد، به‌علت باتلاقی‌بودن اطراف آن و جزر و مد آب تا به حال جان بسیاری از رهگذر‌ها را گرفته است.
محققی در آمریکا یک گلد‌فیش ماهی‌قرمز 4 کیلو و 80گرمی را به دام انداخت. به گزارش دبلیو‌آی‌اس‌‌نیوز، این ماهی در دریاچه‌ای واقع در گرینویل ایالت کارولینای شمالی دیده شد.

عکس روز

عکس روز
نقاشی به شیوه ساعت‌شنی

نقاشی به شیوه ساعت‌شنی

هنرمندی در کانادا با استفاده از شن‌های رنگی و به کار بردن تنگ‌های شیشه‌ای به عنوان بوم نقاشی، آثار جالب توجهی ترسیم می‌کند.
پایان سفر 13ساله گنجینه باختر
پایان سفر 13ساله گنجینه باختر
گنجینه طلایی موسوم به باختر افغانستان، پس از ۱۳سال به‌نمایش گذاشته‌شدن در پایتخت ۱۳کشور جهان، به کابل بازگردانده ‌شد.

آن پرستار ۳بار کرونا گرفته بود

بهنام مکوندی، از دیروز به مهربانی‌اش در شبکه‌های اجتماعی معروف شده است، شاید بهتر است بگوییم که از او صدایی دلنشین برجای مانده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
صفحه اینستاگرام «خانه شجریان»، عکسی از اتاق کارِ استاد آواز ایرانی را در فقدان او منتشر کرده است.
یکی از مشکلاتی که متأسفانه توسط برخی از رانندگان غیرمتعهد به اصول رانندگی و اخلاق حرفه‌ای در رانندگی سبب بروز ترافیک و کند شدن حرکت مابقی خودروها می‌شود، ترددشان در مسیرهای مخصوص اتوبوس مثل اتوبان رسالت شرق به غرب روی پل صیاد است که برای اتوبوس‌ها درنظر گرفته شده و این رانندگان متخلف تا انتهای مسیر را طی کرده و درست در نقطه‌ای که توسط ماموران بسته شده قصد خروج دارند و ترافیک بسیاری را ایجاد می‌کنند.