20
پنج شنبه 8 آبان 1399
شماره 8072
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پاییز، فصل آمدن دانه‌های سرخ، ترش و شیرین انار است. انار میوه بومی ایران است. نار، گلنار، رمان در زبان عربی و آنار، نام‌های مختلفی است که به انار گفته می‌شود.
عرضه اینترنتی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» ساخته اشکان رهگذر از دیروز چهارشنبه 7آبان همزمان با روز جهانی انیمیشن آغاز شد.
رمان «واقعیت از زبان مِیسون باتل» نوشته لِسلی کانر را بیتا ابراهیمی به فارسی برگردانده و از سوی نشر افق برای نوجوانان منتشر شده است.
طرح روز
یک محموله دستکش پزشکی از انباری در فلوریدا آمریکا به‌ارزش تقریبی یک‌میلیون دلار ربوده شد.
بیماری که دچار سکته مغزی شده بود و در کما به سر می‌برد، پس از به هوش آمدن تصور می‌کند در سال1988 میلادی زندگی می‌کند و اکنون به گروگان گرفته شده است.

عکس روز

عکس روز
قتل پس از شنیدن تذکر

قتل پس از شنیدن تذکر

دو خواهر رنگین پوست آمریکایی پس از اینکه نگهبان یک فروشگاه به آنها درباره استفاده از ماسک هشدار داد با 27ضربه چاقو او را کشتند.
بازی خطرناک وال با قایق
بازی خطرناک وال با قایق
تصاویری که به‌وسیله یک کوادکوپتر ضبط شده نشان می‌دهد یک وال بالغ با نوک پوزه خود این قایق را هل داده و با آن بازی می‌کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
ابراهیم‌آبادی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود. او در ۲۴مرداد۱۳۱۳ در محله کوچه‌باغ تبریز چشم به جهان گشود. تا کلاس پنجم ابتدایی در تبریز به مدرسه رفت و دبیرستان را در تهران به پایان رساند.
در بسیاری از معابر و خیابان‌های تهران خطوطی ویژه دوچرخه سواری ایجاد شده مانند خیابان طالقانی، خیابان حافظ و منطقه نارمک.
پویش «شکرانه سلامت» که از چندی پیش در همه استان‌های تهران شکل گرفته است، سبب شده که بسیاری از بهبودیافتگان بیماری کووید-۱۹ به شکرانه سلامت خود با مراجعه به سازمان انتقال خون و اهدای پلاسمای خون خود به درمان بیماران کرونا کمک کنند.