12
پنج شنبه 8 آبان 1399
شماره 8072
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیران استقلال به‌شدت از جذب محمد نادری ذوق‌زده بودند؛ آنقدر که عبدیان، عضو هیأت‌مدیره 24ساعت بعد از اعلام کناره‌گیری از فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه دوباره با شوق و ذوق به این منصب برگشت و البته 3 عزیز دیگر هم زحمت کشیدند کنار محمد نادری عکس گرفتند.
پیکان در فوتبال ایران به تیمی بی‌حاشیه معروف است ولی این تیم در یک‌ماه گذشته با تنش‌های مختلفی روبه‌رو بوده که البته چندان رسانه‌ای نشده است. ماجرا مربوط به اختلاف‌های عبدالله ویسی با اکبر محمدی مدیرعامل جدید باشگاه پیکان است.
سرانجام مسی به آنچه می‌خواست رسید و بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا کنار رفت. رئیس سابق تا آخرین لحظات در تلاش بود تا بازیکنان را قانع به کاهش دستمزد کند و مسی نمی‌خواست بر سر حقوق 70میلیون یورویی‌اش مذاکره کند.
بدون شک در این سال‌ها استحکام بالای خط دفاعی پرسپولیس نقش زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته است. در ۴ دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس همواره بین دو سه تیمی بوده که کمترین گل را خورده‌اند.

نه استقلال، نه سپاهان کریمی به قطر رفت

باشگاه القطر که به شدت خواهان بشار رسن بود بعد از ناکامی در جذب او، علی کریمی، ستاره فصل قبل استقلال را به خدمت گرفت
داستان دنباله‌دار علی کریمی بالاخره به پایان رسید و او در دوراهی استقلال و سپاهان راه سوم را انتخاب کرد! از روزهای ابتدایی نقل‌وانتقالات استقلال به‌شدت دنبال تمدید قرارداد با کریمی بود و از سوی دیگر سپاهان نیز پیشنهاد سنگین و وسوسه‌کننده‌ای به این بازیکن داده بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بین همه آفت‌های فنی و غیرفنی جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس، بخشی را هم باید به مخدوش شدن اعتبار و وجهه 2 اسطوره سرخپوشان اختصاص بدهیم؛ کسانی که قرار بود کم و بیش به ادامه حضور خلیل‌زاده در پرسپولیس کمک کنند، اما بازی خارج از قاعده شجاع برنامه آنها را هم به هم ریخت.
جدول اعداد 3781
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8072