13
سه شنبه 7 اردیبهشت 1400
شماره 8206
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال ایران/ امید استقلالی‌ها ناامید شد!

روز گذشته روزنامه معتبر الرایه قطر در خبری اختصاصی از منابع نزدیکش به الاهلی خبر داد که مدیران این باشگاه پس از ارائه پیشنهاد تمدید به قرارداد امید ابراهیمی، او را برای ادامه فعالیت در فوتبال قطر متقاعد کرده‌اند.
ویژه
در روزهایی که پرسپولیسی‌ها سرشان در لیگ قهرمانان آسیا گرم است، سپاهان در لیگ برتر ایران رکوردهایش را به رکوردهایی که پرسپولیس در اختیار دارد نزدیک می‌کند.
جماعتی هستیم که در خوشحال‌ترین لحظات عمرمان هم باید چیزی برای دعوا پیدا کنیم.
از قرار معلوم بالاخره سر و صدای پرونده آندره‌آ استراماچونی هم درآمد.
از روز آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی به‌طور مکرر در مورد دشواری گروه تیمش حرف زده و حتی مدعی شد سرخپوشان تبریزی در سخت‌ترین گروه مسابقات قرار گرفته‌اند.
پپ گواردیولا در محبوب‌ترین لیگ خود یک‌بار دیگر جام گرفت. این چهارمین جام پیاپی او با منچسترسیتی در جام اتحادیه یا همان لیگ‌کاپ بود. او که به‌تازگی توسط چلسی در راهیا‌بی به فینال جام حذفی باز مانده، نخستین جام این فصل و سی‌امین جام عمر مربیگری‌اش را با پیروزی یک بر صفر برابر تاتنهام بدون مورینیو به‌دست آورد.
رافائل نادال، تنیسور سرشناس اسپانیایی، پیش از این 11بار قهرمان رقابت‌های تنیس بارسلونا شده بود اما هیچ‌کدام احتمالا لذت‌بخش‌تر و معنادارتر از قهرمانی یکشنبه نبوده است؛ نادال، که ابهت و صلابتش در زمین‌های خاکی به‌دست جوانان تازه‌نفس و بی‌رحم دنیای تنیس به چالش کشیده شده، استفانوس سیتسی‌پاس را 2 بر یک شکست داد و از شکستی فراموش‌نشدنی جان سالم به در برد.

جنگ کودتاچی‌ها

رئال مادرید امشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان چلسی است، هر دو تیم بخشی از کودتای هفته گذشته علیه همین لیگ بودند
دیدار اول دور نیمه‌پایانی لیگ قهرمانان اروپا امشب میان رئال مادرید و چلسی برگزار می‌شود؛ دیداری که زیر سایه تردیدهای هواداران رئال درباره عملکرد داوری است.
خداحافظی با نخستین کاپیتان پرسپولیس

خداحافظی با نخستین کاپیتان پرسپولیس

حمید جاسمیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یکشنبه‌شب گذشته بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
شب صعود
شب صعود
استقلال اگرمی‌خواهد خیالش از صعودراحت شود، امشب باید الاهلی عربستان را شکست دهد
پنجمین بازی فصل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باز هم در ساعت 45دقیقه بامداد انجام می‌شود.
نزدیک به 3هفته است که اردوی تیم ملی والیبال آغاز شده و کمتر از 10روز است که ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی در تمرینات حاضر شده. تغییر سرمربی تیم و درپیش‌بودن دو تورنمنت مهم؛ لیگ ملت‌های والیبال و بازی‌های المپیک توکیو، خیلی‌ها را کنجکاو کرده ببینند در اردو چه خبر است. آلکنو تصمیم دارد تغییرات اساسی در تیم ملی ایجاد کند؛ نوع تمرینات متفاوت از قبل است، ترکیب چندساله تیم را تغییر می‌دهد و...

صابون اولونگا به تن پرسپولیس هم می‌خورد؟

لیگ قهرمانان
بدون تردید کابوس تمام عیار استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مایکل اولونگا بود؛ مهاجم 27ساله اهل کنیا که در 2بازی رفت و برگشت 5بار دروازه استقلال را باز کرد و 5امتیاز از کف این تیم ربود.

داغ‌ترین لالیگای قرن

با شکست اتلتیکو به اتلتیک بیلبائو، رقابت بر سر قهرمانی لالیگا به داغ‌ترین حالت ممکن در 2دهه اخیر رسید. پس از فصل ۲۰۰7-۲۰۰6 که 4 تیم مدعی قهرمانی بودند برای نخستین بار لیگا به غیرقابل پیش‌بینی‌ترین حالت خودش رسیده است.

جهان در یک ستون/ روزه‌دار نیویورک

کایری اروینگ، ستاره 29ساله بروکلین سرانجام تأیید کرد که به اسلام گرویده و گفت که همراه با دیگر خواهران و برادران مسلمانش، روزه‌دار است.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8206