17
شنبه 9 اسفند 1399
شماره 8169
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گلزن / عدالت در داوری

لباس داوری، معضل یکی از بازی‌های لیگ‌برتر فوتبال زنان در هفته گذشته بود. در بازی سپاهان و شهرداری سیرجان که در صفائیه اصفهان برگزار شد،
ویژه
مهدی کیانی هافبک سپاهان در چند هفته اخیر یکی از سوژه‌های مهم فصل نقل‌وانتقالات بود. او زودتر از آنچه تصور می‌شد در سپاهان به بن‌بست رسید.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
استقلالی‌ها چند روزی ساعت تمرین را به سجاد آقایی اطلاع ندادند تا این بازیکن در نهایت از جمع آبی‌ها جدا شود! سجاد آقایی که فصل گذشته هم یک‌ نیم‌فصل به‌صورت قرضی برای ذوب بازی کرد، حالا قرار است در نیمه‌دوم لیگ بیستم، زیر نظر جلالی برای نساجی توپ بزند.
نیم‌فصل اول لیگ برتر بیستم در حالی به پایان رسید که طبق سنت دیرینه فوتبال، گروهی کامیاب شدند و برخی هم ناکام لقب گرفتند.
بیایید برگردیم به 4‌ماه پیش؛ زمانی که اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه با بوسنی تشکیل شد.
نفت‌آبادان کم مشکل داشت حالا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌اش هم به‌خاطر طلب 200‌میلیونی سوشا مکانی بسته شده است.

قائدی می‌ماند آخر فصل می‌رود

احتمالاً مهاجم ناراضی استقلال به بند فسخ دلخواهش می‌رسد و در استقلال می‌ماند اما با توجه به غیبت‌های اخیرش پیش بینی می شود در دور برگشت هم مثل دور رفت شروع خوبی نداشته باشد
استقلال مشکل کم داشت، قهر مهدی قائدی و نارضایتی او هم به مشکلاتش اضافه شد.
در جویبار کشتی‌گیر نباشی عجیب است!

در جویبار کشتی‌گیر نباشی عجیب است!

قهرمان کشتی آلیش جهان می‌گوید پدرش دوست داشته یکی از پسرهایش کشتی‌گیر حرفه‌ای شود اما به جای آنها او آرزوی پدر را برآورده کرده است
فاطمه فتاحی جویباری، نفر دوم مسابقات جهانی آلیش است. او چند روز پیش در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در وزن 60کیلو تمام حریفانش را با اقتدار شکست داد و قهرمانی سال گذشته‌اش را تکرار کرد.  او در گفت‌وگو با همشهری از چگونگی ورودش به این رشته می‌گوید.
سپاهان و استقلال؛ سخت و سخت‌تر
در قرعه‌کشی جام‌حذفی که دیروز برگزار شد پرسپولیس و تراکتور خوش‌شانس بودند، استقلال و سپاهان بدشانس
جام حذفی ایران در فصل1400-1399 به مرحله اصلی‌اش رسید و تیم‌های لیگ برتری برای ورود به این رقابت‌ها آماده می‌شوند.
غیبت تماشاگران در دوران کرونا باعث شده که دیگر میهمان و میزبان معنایی نداشته باشد و تیم‌ها نتوانند از اهرم هواداران خود برای فشار بر تیم میهمان بهره ببرند.

ملاقات غول‌ها پس از 11 سال

16 تیم صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، در 120 حالت ممکن بود با هم روبه رو شوند.

نقل قول

نقل قول

جهان/تأثیر دوباره کرونا بر فوتبال جهان

چند خبر کرونایی از فوتبال بخوانید؛ اول اینکه توماس مولر پس از شکست‌دادن کووید-۱۹ به تمرینات بایرن مونیخ برگشت و گفته می‌شود به‌زودی به تیم ملی آلمان هم دعوت خواهد شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
یکی از نعمت‌هایی که پرسپولیس در این سال‌ها از آن برخوردار شده، همدلی و حمایت یا نهایتا سکوت پیشکسوتانش بوده است.
در پایان مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اعلام شد بازی‌های این مرحله 21 و 22اسفند برگزار خواهد شد؛ تاریخ‌هایی که پیش از این به‌نظر می‌رسید قرار است هفته هجدهم در آنها برگزار شود.
مدیر برنامه‌های بازیکن روسی تیم نارسینا، یکی از تیم‌های لیگ‌برتر بسکتبال زنان، مسئولان باشگاه را متهم به بدرفتاری و تهدید کرده که از آنها شکایت خواهد کرد. ندا عسگرنیا، سرمربی و مدیر تیم نارسینا می‌گوید ترجیح می‌دهد تمرکزش را بر بازی‌های لیگ بگذارد و به جنجال‌ها واکنش نشان ندهد.