• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 20 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130239
+
-

صدای همشهری

    کسی به فکر مغازه‌داران نیست
محدودیت‌های کرونایی تمدید شده است و در شرایطی که مردم مانند همیشه در شهر تردد می‌کنند فقط ما مغازه‌داران ناچار به تعطیلی کارمان هستیم. آیا تصمیم‌گیرندگان این محدودیت‌ها چک‌های ما را پاس می‌کنند؟ نان شب‌مان را هم نداریم و با این شرایط نمی‌دانیم آینده چه می‌شود.
علی مرادی از البرز

    گلایه از رعایت نکردن بهداشت
چند روز پیش برای تهیه نوار قلب به توصیه پزشک به یکی از مراکز درمانی مراجعه کردم. با وجود شیوع کرونا و توصیه‌های متعدد برای رعایت بهداشت، اما اپراتور حتی زیرانداز یک بار مصرف زیر بیماران را هم تعویض نمی‌کرد.
یک شهروند از مرکزی  

    مناسب‌سازی شهر برای معلولان
بیرجند شهر دوستدار معلولان نیست. علاوه بر سطح شهر در اداره‌های دولتی هم با چالش مواجه هستیم. بسیاری از ساختمان‌ها پله‌های زیاد دارند یا آسانسور ندارند. به نظر می‌رسد مسئولان در هنگام شهرسازی یا ساخت و سازها هیچ نگاهی به معلولان که بخشی از جامعه را تشکیل می‌دهند، ندارند.
سعید حسنی از خراسان جنوبی

    یک درخواست از مردم
از مردم می‌خواهم در روزهای ماه رمضان بیشتر از قبل مراعات پاکبان‌های عزیز را بکنند. در ماه‌های گذشته بسیاری از شهروندان بی ملاحظه ماسک‌های آلوده خود را روی زمین می‌اندازد. کاش حداقل در ایام ماه مبارک و روزه‌داری بیشتر مراعات کنیم.
یک شهروند از اصفهان

    نبود مسیر عابر پیاده
در برخی خیابان‌های اصلی شهر قزوین در مناطق ملاصدرا و پونک، مسیر عابرپیاده تعریف نشده است و مردم برای تردد در مسیرهای ماشین‌رو دچار مشکل
 هستند.
محمدی از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید