02
شنبه 28 مرداد 1402
شماره 8860
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تفاوت‌های سپاه با بقیه سازمان‌ها

دریچه
ویژگی‌های منحصربه‌فردی در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد که سبب شده این مجموعه انقلابی، به تعبیر رهبری‌انقلاب، جذابیتی برای جوانان و آحاد مردم داشته باشد.
ویژه
رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر هند در گفت‌وگوی تلفنی، بر گسترش همکاری‌های مواصلاتی ازجمله در کریدور شمال-جنوب و تسریع در عملیاتی‌شدن تاسیسات بندری چابهار توافق کردند.
توئیتر
وزرای امورخارجه ایران و برزیل درجریان گفت‌وگوی تلفنی دیروز جمعه بر آمادگی متقابل به‌منظور توسعه همکاری‌ها، به‌ویژه در حوزه «بریکس» تأکید کردند.
امنیتی
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای، به تبیین اقدام‌های انجام‌شده برای مقابله و شناسایی عناصر تکفیری در کشور پرداخت.

راز جذابیت سپاه

سپاه پاسداران در عرصه‌های نظامی، سازندگی، خدمت‌رسانی و حل بحران، مهم‌ترین حامی مردم و مظلومان بوده است
گزارش
رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران نکات مهم و ارزشمندی را درباره این سازمان مردمی و ضد‌تررویستی بیان کردند؛ نکاتی که در مجموع می‌توان آنها را به‌عنوان راز جذابیت سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برشمرد.
ریاض در انتظار رئیس‌جمهور ایران

ریاض در انتظار رئیس‌جمهور ایران

وزیر امورخارجه ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در عربستان، دیروز جمعه در جده با محمدبن‌ سلمان، ولیعهد سعودی دیدار کرد.
خودکفایی پدافند هوایی ارتش
علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش از خودکفایی این نیرو درحوزه دستاوردهای بومی خبرداد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان گلستان گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت.