• شنبه 28 مرداد 1402
  • السَّبْت 2 صفر 1445
  • 2023 Aug 19

راز جذابیت سپاه

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران نکات مهم و ارزشمندی را درباره این سازمان مردمی و ضد‌تررویستی بیان کردند؛ نکاتی که در مجموع می‌توان آنها را به‌عنوان راز جذابیت سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برشمرد.

6دلیل «محبوبیت» و «موفقیت» سپاه‌پاسداران

رهبرمعظم انقلاب روز پنجشنبه گذشته در دیدار شرکت‌کنندگان در بیست‌وچهارمین مجمع‌عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران فرمایش‌های ارزشمندی را درباره ویژگی‌های این نهاد انقلابی بیان کردند.

الگوی تمام نشدنی

جذابیت و زیبایی، واقعیتی دارد که جوشیده از بروز و ظهور یافتن اوصاف و صفات خداوند است. در عالم خلقت که «نظام احسن» است، همه زیبایی‌ها در همه موجودات نهفته است.

بهره‌برداری از ورودی سوم ایستگاه متروی بریانک؛ ویژه معلولان

ایستگاه بریانک در خط 7متروی تهران و در محدوده محله‌ای به همین نام واقع شده است. این ایستگاه در مرز مناطق 10 و 11 قرار داشته و امکان دسترسی مسافران به بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان بریانک و محلات پیرامونی پل قزوین را فراهم می‌سازد.

چشم‌انداز کاهش قیمت در بازار مرغ و گوشت

بازار مرغ به ثبات نسبی رسیده و آشفتگی‌های چندماه اخیر این بازار با افزایش 30درصدی تولید تا حد زیادی کنترل شده است.

تصمیم بزرگ رئیس‌جمهور

اواسط مردادماه بود که سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بر ضرورت کاهش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی از طریق اجماع و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توان اجرایی و کاری دستگاه‌ها تأکید کرد. در راستای همین رویکرد 25مرداد طی حکمی علیرضا زاکانی، شهردار تهران را به‌عنوان دستیار ویژه خود در امور آسیب‌های اجتماعی شهر تهران منصوب کرد.

زنگ خطر غارت دریا

دشمن‌شناسی؛ مهم‌ترین پیام کودتای 28مرداد