• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 بهمن 1400
کد مطلب : 154041
+
-

خبرهای کوتاه/ دلیل تعویق مذاکرات تهران و ریاض

یک منبع امنیتی عراقی درباره مذاکرات تهران و ریاض می‌گوید که تعویق این گفت‌و‌گوها به‌دلیل اوضاع امنیتی عراق نبوده بلکه به طرفین مذاکره مربوط است. به‌گزارش فارس، این منبع امنیتی عراقی در گفت‌و‌گو با روزنامه قطری «العربی الجدید»، درباره دور پنجم این مذاکرات گفته است که تعدادی از مقام‌های امنیتی در هیأت‌های 2 کشور حضور خواهند داشت و گفت‌و‌گوها در داخل منطقه سبز در بغداد جریان پیدا خواهد کرد.

   تحریم مردم ایران، جنایت علیه بشریت است
زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نشست سالانه کمیسیون توسعه اجتماعی سازمان ملل گفت: اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه مردم ایران، به‌ویژه تحریم‌های دارویی و اقلام بشردوستانه، اقدامی جنایتکارانه و معادل با جنایت علیه بشریت است.

    عروج شهادت‌گونه جانباز مهدی مهدوی‌نژاد
 روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از عروج شهادت گونه سردار مهدی مهدوی نژاد، جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشتازان 8 سال دفاع مقدس به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی زمان جنگ خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: کارنامه درخشان آن مجاهد نستوه به ویژه در  بیش از  ۱۰۰  ماه  فرماندهی موثر و صادقانه در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج)استان سمنان ، تیپ الغدیر استان یزد ، لشکر ۱۶ قدس گیلان ، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم   الهام بخش و راهگشای نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی به ویژه این نهاد انقلابی و مردمی خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید