07
شنبه 6 دی 1399
شماره 8120
سیاست
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در حاشیه سیاست- لباس کوچک مجلس برای نامزدهای خودی

دبیرکل حزب اراده ملت با انتقاد از رویکرد انتخاباتی و جناحی مجلس درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، به ایرنا گفت: افراد نباید قانون را برای خودشان بنویسند و لباس آن را آنقدر کوچک بدوزند که فقط به تن خودشان برود.

بهانه‌های واقعی اصلاح قانون انتخابات

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس گفته: هدف از اصلاح قانون انتخابات شایسته‌سالاری است اما منتقدان معتقدند هدف تنگ کردن دایره نامزدهاست
انتخابات
​​​​​​​قریب به 20روزی می‌شود که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری با قید اولویت بررسی در دستور کار بهارستان قرار گرفته است؛ اصلاحیه‌ای که خارج از مجلس نقدهای زیادی را به همراه داشته و نمایندگان اصولگرا را به تلاش برای محدود کردن حضور رقبایشان در کاراز انتخاباتی1400 متهم می‌کند.
درگذشت فرمانده مقاومت خوزستان

درگذشت فرمانده مقاومت خوزستان

امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب، از فرماندهان آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و دارنده نشان‌های فتح از فرمانده معظم کل قوا صبح پنجشنبه دعوت حق را لبیک گفت. او از فرماندهان لشکر‌21 حمزه سیدالشهدا بود.
کافه مجلس- از سوءمدیریت رنج می‌بریم
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس فراموش‌کردن مردم را دلیل اصلی مشکلات کشور دانست و گفت: با مدیریت، نگاه و امکانات دولتی نمی‌توان کار کرد و البته مردمی‌سازی‌ نیز صرفا برای اقدامات خاص و قشر خاصی نیست چنانچه در زمان جنگ که از سخت‌ترین برهه‌های کشور بود.