06
شنبه 6 دی 1399
شماره 8120
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کاش همه مثل بشار بودند

چرا ناراحتی یحیی در مورد جدایی ستاره عراقی قابل هضم نیست؟
بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل‌محمدی به‌طور پیاپی نسبت به جدایی بشار رسن ابراز دلخوری کرده و مدیرعامل پیشین باشگاه و هیأت‌مدیره فعلی را نواخته است.
ویژه
مریم یکتایی سؤال بجایی کرده است: «اگر این اتفاق برای فوتبال مردان می‌‌افتاد، عکس‌العمل‌ها همین بود؟» یکتایی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران است و موضوع را تقریبا همه می‌دانیم؛ روز 28آذر فیفا آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال زنان را اعلام کرد و نامی از ‌ایران در این رنکینگ نبود.
استقلال امسال یکی از پرحاشیه‌ترین فصولش را پشت سر می‌گذارد. مسئله کادر پزشکی، فایل تصویری محمود فکری، درگیری با دیاباته، دعوای مظاهری و حسینی و همینطور تا صبح می‌شود ادامه داد.
مهدی طارمی در بازی سوپرکاپ پرتغال هم بیکار ننشست و همان شگرد همیشگی‌اش را به‌کار بست تا یک پنالتی برای راه‌راه‌پوشان پورتو بگیرد. مهاجم ایرانی پورتو که هنوز یک هفته از درخشش او مقابل ناسیونال نگذشته بود،

توپ‌بازی یک-یک مساوی شد

پرسپولیس در زمین آب‌گرفته قائمشهر یک امتیاز گرفت و از بحران فرار کرد
بارندگی شدید در قائمشهر و آب‌گرفتگی زمین چمن در ورزشگاه شهیدوطنی بلای جان پرسپولیس شد.

فصل فانتزی

ماجراهایی از مسعود شجاعی، مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی و مهاجم پیشین پرسپولیس
بهروز رسایلی|   تراکتور در آبادان با نتیجه 2 بر یک برابر صنعت نفت شکست خورد. از آنجا که اصولا همه مربیان جهان تنها تا رقم خوردن نخستین شکست در تراکتور تحمل می‌شوند،
باکسینگ‌دی فوتبالی
غیر از انگلیس، بقیه لیگ‌های مهم در تعطیلات چندروزه زمستانی به‌سرمی‌برند
لیگ‌های اروپایی به تعطیلی چندروزه کریسمس رفته‌اند غیر از انگلیسی‌های بیچاره که باکسینگ‌دی از امروز تا دوشنبه ولی این اصطلاحی است برای برنامه فشرده این مقطع لیگ برتر را پیش‌رو دارند و مجبورند دو سه روز یک‌بار بازی کنند.