• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99515
+
-

فتح‌الله‌زاده و فتحی به‌دلیل مشکلات مالی فرار کردند

موسوی: بازیکنان استقلال با مدیریت کنار بیایند

محمد زارعی

علی موسوی، مهاجم سابق استقلال ضمن حمایت از بازیکنان این تیم برای استوری مشترک به‌دلیل عدم‌دریافت مطالباتشان تأکید کرد بازیکنان می‌توانند با مدیریت باشگاه کنار بیایند.
موسوی با اشاره به شرایط این روزهای استقلال و دست‌وپنجه نرم‌کردن با مشکلات مالی به همشهری گفت: «در ابتدا بگویم مشکلات مالی استقلال برای امروز و دیروز نیست. چنددهه است که وجود دارد. اما حالا در فضای مجازی بیشتر نمود پیدا می‌کند. وگرنه زمان ما هم مشکلات مالی زیاد بود. چک‌ها همینطور برگشت می‌خورد و روی دستمان می‌ماند؛ هیچ‌وقت هم رسانه‌ای نمی‌شد، چراکه فضای مجازی نبود.»او ادامه داد: «باتوجه به اینکه باشگاه‌داری ما روی اصول زیربنایی نیست شاهد این مشکلات هستیم. تا زیرساخت‌ها درست نشود، تا باشگاه‌ها خصوصی نشوند و درآمدزایی درست نشود، همین مشکلات گریبانگیر تیم‌ها خواهد بود. تا وقتی وزیر ورزش قطره‌چکانی به این 2باشگاه کمک کند مشکلات مقطعی حل می‌شوند اما از اساس چیزی درست نشده است. با توجه به وضعیت الان باید گفت استقلال و پرسپولیس مثل تیم‌های محلی اداره می‌شوند. بهترین راهکار هم خصوصی‌کردن آنهاست تا مالکان با دخل و خرج امور را پیش ببرند.»
این پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره چشم‌انداز ترسیم‌شده برای استقلال و پرسپولیس تأکید کرد: «اگر این 2باشگاه همچنان دولتی باشند نمی‌توانند پرداخت‌های بموقعی داشته باشند و شاهد همین مشکلاتی خواهیم بود که الان هستیم. زمین نیست و امکانات نیست. استقلال یک مشکل بزرگ دیگر هم دارد. در همین یکی ‌دو‌ماه اخیر چندین مدیر را تغییر داده و این رفتن و آمدن‌ها وضعیت استقلال را بحرانی‌تر کرده است. فتح‌الله‌زاده فرار کرد، فتحی نتواست کار کند، او هم فرار کرد. حالا هم سعادتمند آمده و باید یک‌تنه مشکلات را برطرف کند و پول بیاورد؛ وگرنه اینکه بنشیند تا وزیر پول بدهد مشکلی حل نخواهد شد. متأسفانه استقلال در سه‌چهارسال گذشته به‌خاطر مشکلات مالی خیلی زیان کرده است. از اینکه نتوانسته به‌موقع پرداختی داشته باشد، چند بازیکن خوب خارجی خود را از دست داده است؛ حتی استراماچونی هم به‌دلیل عدم پرداخت مطالباتش رفت.»وی درباره ناراحتی هواداران استقلال به‌دلیل تبعیض وزارت ورزش در قبال 2تیم استقلال و پرسپولیس گفت: «بله، متأسفانه این جو راه افتاده و با این جو وزارت ورزش چاره‌ای جز واگذاری یا حتی اجاره 5ساله استقلال و پرسپولیس ندارد. الان هم به بازیکنان استقلال حق می‌دهم دنبال پولشان باشند، چراکه فصل در حال اتمام است اما گویا فقط 35درصد از پولشان را گرفته‌اند. به هرحال روی پول قراردادشان حساب کرده‌اند. البته انتظار دارم یک مقدار با مدیریت راه ‌بیایند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید