• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 6 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99063
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/G6887
+
-

با مردم

با مردم











مجلس در رأس امور با جدیت دنبال شود
حالا که چندی دیگر نمایندگان جدید مجلس قرار است کارشان را آغاز کنند، تلاش شود مجلس از شخص محوری خارج شود و به‌معنای واقعی کلمه در راس امور باشد.
موسوی از تهران

پرونده پرندگان میانکاله یادمان نرفته است
هر چند مسائل مختلفی پیش آمده که شاید به نوبه‌خود مهم‌تر از موضوعاتی مانند پرندگان میانکاله باشند، اما همچنان منتظریم یک مسئول توضیح دهد که تحقیقات به کجا رسیده و چطور این همه پرنده در اثر دشمنی و سهل انگاری تلف  و باعث بدنامی این محدوده شده‌اند.
قربانی از ساری

  تاکی قرار است حقوق‌های تامین اجتماعی را به تعویق بیندازند؟
اوایل حقوقم را براساس حروف الفبای فارسی در سیزدهم هر‌ماه دریافت می‌کردم. بعدها کم‌کم این تاریخ به هفدهم رسید. در 2‌سال گذشته هم اندک‌اندک تاریخ پرداختم را به سی‌ام‌ ماه رساندند و امسال هم به جای همان سی‌ام روز دوم اردیبهشت حقوق دریافت کردم. چرا با ما بازنشستگان این کار را می‌کنند. بدانند که ما متوجه این کار نادرست هستیم.
کربلایی از تهران 

گرانی رمضان بر گرانی کرونا و سال نو اضافه شد 
مدتی به‌دلیل روزهای اولیه شیوع کرونا با گرانی روبه‌رو شدیم، بعد در آستانه سال نو این گرانی مضاعف شد و حالا در آستانه ‌ماه مبارک رمضان باز هم باید شاهد گرانی باشیم.
سلطان خواه از بیرجند

اپلیکیشن دردسرساز رمزنگار بانک‌ها
استفاده از اپلیکیشن رمزنگار که بانک‌ها برای دریافت رمز دوم و فعال کردن رمز پویا معرفی کرده‌اند، به‌معنای واقعی دردسرساز است. بعد از گذشت یک مدت یا بعد از آپدیت شدن، با پاک شدن اطلاعات، کاربر دوباره باید به دستگاه خودپرداز مراجعه و کد فعالسازی دریافت کند. از زمان نصب این اپلیکیشن تاکنون چندین بار این ایراد برای من پیش آمده و مجبور شده‌ام دوباره به عابر بانک مراجعه کنم.
قربان‌زاده از تهران

شهرداری کمالشهر به جای لکه‌گیری، آسفالت مناسب انجام دهد
بعد از مدت‌ها اعتراض شهروندان، بالاخره زیر گذر بهشت سکینه از وضعیت دست انداز و گودال و افتضاح در آمد و لکه‌گیری و آسفالت شد، اما ادامه مسیر آن تا سر تقاطع نیک کالا، حتی یک روکش آسفالت نشد که خودروها بعد از زیر اتوبان دچار شوک نشوند. این اتفاق به‌خصوص برای رانندگان ناآشنا که باید به مسیر کرج – تهران بروند، بسیار ناخوشایند است.
نصوحی از کرج
 

این خبر را به اشتراک بگذارید